Společnost


Dráčik - DUVI CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36053Nevrácení peněz při uznané reklamaci -dětská mechanická panenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2019, před 5 lety

Lubomír Kaška

Znění stížnosti

Dne 6.9.2019 obchod společnosti v ŠUMPERKU, VÍTĚZNÁ ul., převzal moji reklamaci vadné elektoniky u dětské panenky.
Dne 2.10.2019 mi bylo emailem odpovězeno:
Vážený zákazníku,

Vaše reklamace č.32301917 bude vyřešena opravou nebo vrácením peněz. Dostavte se prosím Vás, na prodejnu.

Děkujeme, s pozdravem

Dráčik, reklamační oddělení


Tak jsem se dostavil na prodejnu a požadoval vrácení peněz.

V obchodě se mi však vysmáli a sdělili mi pouze jinou a prý jedinou variantu-výměnu za nové zboží.
S tím jsem pochopitelně nesouhlasil a postup vašeho obchodu si stěžuji a trvám na Vámi nabídnuté možnosti vrácení peněz.
Děkuji za pochopení a vyřízení
Lubomír Kaška


Produkt

název hračky: BB.BAB.Plazi SA- lezoucí panenka Baby born, Jkpov:68825884


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 13:21, před 5 lety

Kupující sice při uplatnění reklamace do reklamačního protokolu uvádí, jakým způsobem chce, aby byla reklamace vyřízena, konečný způsob vyřízení je dle splnění zákonných podmínek na prodávajícím. Prodávající se vždy musí řídit zákonem a může přihlédnout ke způsobu zvolenému kupujícím. Nároky z vadného plnění jsou upraveny v § 2169 občanského zákoníku. Zde je jistá hierarchie. Primárně by spotřebitel měl mít právo na bezplatné odstranění vady. Dále, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, právo na dodání nové totožné věci bez vad. Není-li možný žádný z předchozích postupů, mohl by kupující od smlouvy odstoupit. Neuplatní-li žádný z předchozích způsobů, může požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2019 20:50, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.