Počet nahlášených stížností: | 649 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 1 |
Obdržela jsem vyúčtování na 395 Kč za ušlé období od 13.6.2014 - 11.10.2014. S částkou nesouhlasím, a proto jsem kontaktovala společnost s požadavkem opravy částky na max. 200 Kč, neboť náš vztah po celou dobu trvání smlouvy je definován částkou 249 Kč (později 252 Kč). Můj podnět byl zamítnut s tím, že výpočet je správný. Odpověděla jsem, že částka, kterou bych jinak do konce smlouvy měla platit je 252 Kč a z toho tedy těch 20% penalizace předčasného ukončení. Druhá odpověď od t-mobilu je opět zamítavá s tím, že výpočet se vypočítává z ceny tarifu dle Ceníku - 452,73 Kč a slevy na tarif do výpočtu uplatnit nelze. Toto považuji za manipulativní, nefér jednání.
Tarif internet na cesty Standard za 249 Kč měsíčně, po zvýšení daně 252 Kč až do ukončení smlouvy tj. 11.10.2014. Trvání smlouvy od 11.10.2012 - 11.10.2014
Požaduji výpočet odškodného z částky 252 Kč krát 4 měsíce, protože dle mého přesvědčení je toto částka jediná relevantní a standardní.
|
Tweet |
Smluvní pokuta nesmí přesáhnout 20% ceny zbývajících plnění do konce smlouvy. Pokud je měsíční plnění stanovenou smlouvou pevně na určitou částku, vypočítává se smluvní pokuta z této částky. Poskytnuté slevy jsou součástí smlouvy.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.