Společnost


Sneakers Clinic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36065Nevydane boty po oprave-pobocka zavrena a nikdo nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2019, před 5 lety

Andrea Zajicova

Znění stížnosti

Pred dvemi mesici jsem dala do opravny 2 pary bot. Po 3 tydnech jsem vyzvedla opravene oboje boty ale s opravou 1 paru jsem nebyla spokojena tak jsme se dohodli ze boty jeste dobarvi a pak si je vyzvednu. Dvakrat jsem prijela a pobocka byla zavrena. Telefon firmy je vypnuty, na email nikdo neodepisuje, zverejnila jsem to na jejich fb stranky kde psali dalsi poskozeni lide, nyni uz je fb stranka smazana. Na svych strankach maji uvedene, ze je pobocka docasne uzavrena a rozvoz bot bude probihat 11.-30.9.2019 nicmene dodnes se mi nikdo neozval..Co mam delat? Jedna se o boty, ktery stali nekolik tisic


Produkt

Boty gucci


Požadované řešení

Vraceni bot


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2019 09:53, před 5 lety

V případě, že zhotovitel opravy věc při vyřizování svého závazku poškodí nebo dokonce nevrátí, je možné po něm požadovat náhradu škody dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku, a to buď uvedením v původní stav či formou finanční kompenzace.

Zhotovitel neodpovídá za škodu na převzaté věci jen tehdy, pokud by ke škodě došlo i jinak, tedy jestliže by vznikla, i kdyby věc nepřevzal. Neodpovídá např. za zničení věci, která se kazí, pokud dodržel podmínky k jejímu skladování. Ve všech ostatních případech zhotovitel za vzniklou škodu odpovídá, i když její vznik nezavinil (např. věc byla ukradena). Za škodu způsobenou zaměstnanci odpovídá vždy podnikatel, se kterým jste smlouvu, jejímž předmětem je poškozená věc, uzavírali. Odpovědnost za škodu není možné vyloučit nebo omezit ani dohodou stran. K takovému ujednání, byť spotřebitelem podepsanému, by se vůbec nepřihlíželo.

Doporučujeme proto prokazatelně vyzvat k vydání zboží se stanovením dodatečné lhůty a nedojde-li v této době k vrácení zboží, uplatnit žádost o náhradu škody na převzaté věci.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k vydání zboží, popř. předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 09:02, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.