Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#36069Stížnost na velmi špatný výkon služby u prodavačů v prodejně v Praze, na Národní třídě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2019, před 5 lety

Lubomír Ondráček

Znění stížnosti

Dne 8.10. t.r. jsem ve Vaší prodejně v Praze na Národní tř. na opravu set-top-box k TV Z DŮVODUOPAKOVANÉ PORUCHY ZÁRUČNÍ DOBĚ. sET-BOX ekt dis 7006 byl odeslán do opravy a byl námzapůjčen náhradní seto-box , avšak jiný a to
iP4.TY EVO4-T,když jsme upozornili že jsme měli jiný typ/viz nahoře/. Po dojítí domů však nešel zapojit. Strávil jsem 4 hod.voláním k Vám na O2 a při
posledním hovoru u technika /vše máte údajně natočeno/ mi byla doporučena nová výměna set-boxu u Vás na prodejně na Národní třídě,kde byla vemi neochotná vedoucí oddělení /dne 10.10.t.r./ a prodavač mi pak vyměnil set -box za nový ,i když jej manželka upozornila ,že máme zapojení doma na WiFi.Když přišla domů jsem zjistil/jsem po mrtvici a velmi špatně chodím, proto výměnu prováděla manželka/ , že nám opět dali set-box iP4.TY EVO4-T ,
který není integrovaný na WiFi a proto opět nejde zapojit.Nvím jak celou záležotost mám řešit, i když mám od Vás od dubna novou smlouvu na balíček /2 mobiloní telefony,telefon na pevnou linku,tlevizi,internet/ za měsíční oplatek cca 2200,-Kč.Nemáme tolik času co nás již stálo řešení opravy a navíc zíta 4 den nemůžeme používat televizi, i když oprava je v záruční době.
Źádám Vás o urychlené přešetření stížnosti a došení celé záležitosti,abysme mohli konečně začít sledovat televizi.

MUDr. Lubomír Ondráček


Požadované řešení

přešetření stížnosti a provedení potřebných opatření vyplývajích z textu stížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2019 08:25, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2019 13:43, před 5 lety

Dobrý den,

moc mě mrzí, že máte důvod k reklamaci stávajícího set-top boxu. Dle popisu bude celá potíž v tom, že požadujete zařízení, které umožní připojení na WiFi. Skladové zásoby pro zapůjčení zařízení při řešení reklamace mají však také své kapacitní omezení a nemusí být vždy dodáno úplně stejné zboží, které reklamujete. Pro řešení bude nejlepší, když si nyní daný set-top box zapojíte kabelem - vezmete síťový kabel a propojíte modem/router se set-top boxem kabelem. Pokud to z nějakého důvodu není možné, můžete pak období, po které jste nemohl službu využívat, reklamovat.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.10.2019 09:23, před 5 lety


Lubomír Ondráček

Nemohu zapojit set-top-box kabelem, protože televize je umístěna v bytě až ve třetím pokoji od internetu a musel bych kabel vest přes celou předsín a pokoj, což by nám dělalo značné problémy.Proto jsem řešil zapojení přes WiFi a nemohu použít jiný způsob. Pokud prodejna nemá set-box se zapojením na WiFi měla toto sdělit zákzníkovi a ne mu dávat opakovaně 2 x stejný typ nevhodného set-boxu. Nemuselo tak dojít k tak velké ztrátě času za opakovanou docházku zákazníka na prodejnu,i když byl prodavač opakovaně upozorněn na skutečnost, že zapojení máme pouze přes WiFi.

MUD. Lubomír Ondráček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2019 10:21, před 5 lety

Dobrý den,

v tomto s Vámi souhlasím a omlouvám se za pochybení, konkrétně za to, že Vám byl dán set-top box, který nepodporuje připojení přes bezdrátovou síť.

Mohli bychom se domluvit tak, že bych Vám do další faktury nechal vrátit měsíční poplatek za O2 TV? Poplatek by reflektoval nemožnost využití O2 TV přes set-top box (na ostatních zařízeních se nyní přihlašovat stále můžete) za celý měsíc, což je maximální doba řešení reklamace (30 dní).

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.10.2019 13:01, před 5 lety


Lubomír Ondráček

Dobrý den,
děkuji za vyřešení stížnosti, po 10 dnech se podařilo zdostupnit /po třech návštěvách u Vás na prodejně / a vyměnit 3x konečně set-box správný a bylo možné zahájit bezchybnou prohlídku televize. Nemluvím ani o ztrátě času za opakovanou docházku k Vám do prodejny a opakované volání na Váš telefon při zjištování poruchy.Proto děkuji za Vaší kompensaci odečtením měsíční faktury za sledování televize.
S pozdravem MUDr. Lubomír Ondráček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2019 13:25, před 5 lety

Dobrý den,

omlouvám se za pozdní reakci. V další vystavené faktuře (po dnešním dni) budete mít tedy odečet ve výši měsíčního poplatku O2 TV.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2019 13:45, před 5 lety


Lubomír Ondráček

Hodnocení: