Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 8.10. t.r. jsem ve Vaší prodejně v Praze na Národní tř. na opravu set-top-box k TV Z DŮVODUOPAKOVANÉ PORUCHY ZÁRUČNÍ DOBĚ. sET-BOX ekt dis 7006 byl odeslán do opravy a byl námzapůjčen náhradní seto-box , avšak jiný a to
iP4.TY EVO4-T,když jsme upozornili že jsme měli jiný typ/viz nahoře/. Po dojítí domů však nešel zapojit. Strávil jsem 4 hod.voláním k Vám na O2 a při
posledním hovoru u technika /vše máte údajně natočeno/ mi byla doporučena nová výměna set-boxu u Vás na prodejně na Národní třídě,kde byla vemi neochotná vedoucí oddělení /dne 10.10.t.r./ a prodavač mi pak vyměnil set -box za nový ,i když jej manželka upozornila ,že máme zapojení doma na WiFi.Když přišla domů jsem zjistil/jsem po mrtvici a velmi špatně chodím, proto výměnu prováděla manželka/ , že nám opět dali set-box iP4.TY EVO4-T ,
který není integrovaný na WiFi a proto opět nejde zapojit.Nvím jak celou záležotost mám řešit, i když mám od Vás od dubna novou smlouvu na balíček /2 mobiloní telefony,telefon na pevnou linku,tlevizi,internet/ za měsíční oplatek cca 2200,-Kč.Nemáme tolik času co nás již stálo řešení opravy a navíc zíta 4 den nemůžeme používat televizi, i když oprava je v záruční době.
Źádám Vás o urychlené přešetření stížnosti a došení celé záležitosti,abysme mohli konečně začít sledovat televizi.
MUDr. Lubomír Ondráček
přešetření stížnosti a provedení potřebných opatření vyplývajích z textu stížnosti
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
moc mě mrzí, že máte důvod k reklamaci stávajícího set-top boxu. Dle popisu bude celá potíž v tom, že požadujete zařízení, které umožní připojení na WiFi. Skladové zásoby pro zapůjčení zařízení při řešení reklamace mají však také své kapacitní omezení a nemusí být vždy dodáno úplně stejné zboží, které reklamujete. Pro řešení bude nejlepší, když si nyní daný set-top box zapojíte kabelem - vezmete síťový kabel a propojíte modem/router se set-top boxem kabelem. Pokud to z nějakého důvodu není možné, můžete pak období, po které jste nemohl službu využívat, reklamovat.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Nemohu zapojit set-top-box kabelem, protože televize je umístěna v bytě až ve třetím pokoji od internetu a musel bych kabel vest přes celou předsín a pokoj, což by nám dělalo značné problémy.Proto jsem řešil zapojení přes WiFi a nemohu použít jiný způsob. Pokud prodejna nemá set-box se zapojením na WiFi měla toto sdělit zákzníkovi a ne mu dávat opakovaně 2 x stejný typ nevhodného set-boxu. Nemuselo tak dojít k tak velké ztrátě času za opakovanou docházku zákazníka na prodejnu,i když byl prodavač opakovaně upozorněn na skutečnost, že zapojení máme pouze přes WiFi.
MUD. Lubomír Ondráček
Dobrý den,
v tomto s Vámi souhlasím a omlouvám se za pochybení, konkrétně za to, že Vám byl dán set-top box, který nepodporuje připojení přes bezdrátovou síť.
Mohli bychom se domluvit tak, že bych Vám do další faktury nechal vrátit měsíční poplatek za O2 TV? Poplatek by reflektoval nemožnost využití O2 TV přes set-top box (na ostatních zařízeních se nyní přihlašovat stále můžete) za celý měsíc, což je maximální doba řešení reklamace (30 dní).
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
děkuji za vyřešení stížnosti, po 10 dnech se podařilo zdostupnit /po třech návštěvách u Vás na prodejně / a vyměnit 3x konečně set-box správný a bylo možné zahájit bezchybnou prohlídku televize. Nemluvím ani o ztrátě času za opakovanou docházku k Vám do prodejny a opakované volání na Váš telefon při zjištování poruchy.Proto děkuji za Vaší kompensaci odečtením měsíční faktury za sledování televize.
S pozdravem MUDr. Lubomír Ondráček
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní reakci. V další vystavené faktuře (po dnešním dni) budete mít tedy odečet ve výši měsíčního poplatku O2 TV.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: