Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Klasický internetový nákup přes aboutyou.cz. Objednávka, dodání i poštovní vrácení 1 ks oblečení z celkových 3 ks proběhl hladce 31.7.2019. Peníze nikde - volala jsem na linku proč? - prý v zákaznickému účtu mám špatně uvedený IBAN - někdy 5.9.2019 jsem opravila (dle údajů ze svého inetového bankovnictví). Peníze stále nemám, je 11.10. Volala i psala jsem několikrát na kontaktní údaje na webu, na mail nikdo neodpovídá, v klient. servisu vždy jiný operátor s chabou znalostí češtiny, vždy stejná reakce - prý máte asi chybný IBAN, poté co se ohradím, že je už od 5.9. správně, stále stejná písnička: ano, vyčkejte, v řešení, nemůžu vám dát jiný kontakt (chtěla jsem si vyřešit sama), hned jim napíšu na ekonomické oddělení, dám jim vědět, zaurguji, ozveme se vám, nemůžu za to. Některý operátor je víc arogantní, jiný méně, ale v podstatě stále stejné, i když jsem byla slušná a korektní, pak již ostřejší.
Byl to můj u nich první a poslední nákup.
pouzdrové šaty, vel. 40, červené, stříbrná spona, číslo zboží 4207986, zn. Heine.
vrácení peněz za obratem vrácené - nepoužité zboží s visačkami, jak má být.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklou situaci a děkujeme za Vaši zprávu. Situaci jsme urychleně prověřili a peníze odeslali po přečtení Vaši stížnosti na data, které jste uložila 3.9.
Neustále se snažíme o zlepšování zákaznického servisu a tento typ zpětné vazby ze strany našich agentů je nepřijatelný, budeme to řešit.
Ještě jednou se velice omlouváme.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Hodnocení:
Komentář: Je pozitivní, že společnost About you evidentně přiznává svou chybu. Otázkou je, jak dalece bude věc se svými operátory řešit a vyvaruje se podobných chyb v budoucnu. Nicméně obchod mě natolik odradil, že tam určitě již nakupovat nebudu a doporučit ho nemohu.