Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36077Neopravněně sržene od společnosti Be 2 247 Kč dne 9.10.2019

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2019, před 5 lety

Stepanka Šišková

Znění stížnosti

Dobrý den,prosím o pomoc..
U společnosti Be2 jsem měla zaplacené členství na jeden měsíc,zaplatila jsem částku 149 Kč.
27.9.2019 jsem poslala mail o zrušení členství a splnila podmínky ,které společnost vyzadovala.
9.10. mi spolecnost strhla castku 2247 Kč
Nechapu za co se mi peníze odecetly,pochopila bych 149 Kc clenství na další měsíc...
Nechapu jak si muze tato spolecnost neoprávněně strhnout jen tak financní částku jaka jí napadne.!!!

Dnes jsem odeslala společnosti email s napsanou a podepsanou výpovědí a žádostí o vrácení penez.
Děkuji
Šišková


Požadované řešení

Prosím jak zablokovat učet,aby si Be2 nemohli strhávat neopravněně peníze a jak peníze dostat zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 12:08, před 5 lety

V dané situaci je třeba rozlišit, zda spotřebitelka odstoupila od smlouvy (ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy) nebo podala po této lhůtě výpověď. V obou případech však platí, že řádným ukončením smluvního vztahu společnost ztratila oprávnění automaticky prodloužit prémiové členství.

Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.

Platila-li spotřebitela při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2019 18:33, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 07:46, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2019 14:06, před 5 lety


Stepanka Šišková

Dobrý den,děkuji za pomoc a takto se vyjádřila společnost Be2


Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prodloužené VIP členství byla uvedená na platební stránce před
realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící
platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství
nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně
nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
________________
Prosím,bylo by možné prověřit,zda to tak opravdu je?
Děkuji
S pozdravem

Šišková Š.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 11:08, před 5 lety

Pokud není možné se společností domluvit na přímo a spotřebitelka členství ukončila, potom doporučujeme obrátit se na banku a reklamovat karetní transakci (tzv. chargeback), případně ve spojení s blokací karty, aby nemohlo dojít ke stržení další částky v budoucnu.

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby ukončení členství ze strany spotřebitelky respektovala

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 05:56, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 18:09, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.