Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,prosím o pomoc..
U společnosti Be2 jsem měla zaplacené členství na jeden měsíc,zaplatila jsem částku 149 Kč.
27.9.2019 jsem poslala mail o zrušení členství a splnila podmínky ,které společnost vyzadovala.
9.10. mi spolecnost strhla castku 2247 Kč
Nechapu za co se mi peníze odecetly,pochopila bych 149 Kc clenství na další měsíc...
Nechapu jak si muze tato spolecnost neoprávněně strhnout jen tak financní částku jaka jí napadne.!!!
Dnes jsem odeslala společnosti email s napsanou a podepsanou výpovědí a žádostí o vrácení penez.
Děkuji
Šišková
Prosím jak zablokovat učet,aby si Be2 nemohli strhávat neopravněně peníze a jak peníze dostat zpět.
|
Tweet |
V dané situaci je třeba rozlišit, zda spotřebitelka odstoupila od smlouvy (ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy) nebo podala po této lhůtě výpověď. V obou případech však platí, že řádným ukončením smluvního vztahu společnost ztratila oprávnění automaticky prodloužit prémiové členství.
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.
Platila-li spotřebitela při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,děkuji za pomoc a takto se vyjádřila společnost Be2
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Celková cena za prodloužené VIP členství byla uvedená na platební stránce před
realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící
platební stránky).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství
nepřečetli.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně
nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
________________
Prosím,bylo by možné prověřit,zda to tak opravdu je?
Děkuji
S pozdravem
Šišková Š.
Pokud není možné se společností domluvit na přímo a spotřebitelka členství ukončila, potom doporučujeme obrátit se na banku a reklamovat karetní transakci (tzv. chargeback), případně ve spojení s blokací karty, aby nemohlo dojít ke stržení další částky v budoucnu.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby ukončení členství ze strany spotřebitelky respektovala
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.