Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednala jsem si do alzaboxu sluchatka, ktera mela dorazit do 17:30. Po 20minutach mi prisel email, ze se objednavka opozdila, ze mam chvilinku pockat. Po hodine cekani jsem, zavolala na zakaznickou linku, kde mi pani rekla, at nepocitam, ze to dnes dorazi!!!!!? Tak proc zasilate takove emaily? Proc vubec lidem slibujete urcite cas? Kdyz nejste schopni se ani omluvit nebo cekajiciho cloveka informovat. Dojizdela jsem dalku, jen proto, aby jsem darek jeste dnes mela.
Ráda bych od Vás ocekavala vstricne chovani k zakaznikum, informovat je o stavech a neslibovat dane casy, kdyz je nedodrzite. Tohle dodani zbozi, by melo byt zdarma! Obrovske zklamani a zkazeny darek!
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za dodání zboží a má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Tím, že prodávající nedodal zboží ve sjednaném termínu porušil svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobil dle § 2913 občanského zákoníku. Vzniklou škodu je tak povinen nahradit. Spotřebitel by však musel prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.