Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi doručoval balíček Vas řidič, v sms zprávě uvedeno, že lze platit kartou. Řidič na dotaz platby kartou reagoval, že nelze, sebral hulvatsky balíček a bez dalších informací prasknul dveřmi a odjel. Toto chování považuji v dnešní době za neskutečně hulvatske a divím se, jak je možné takové lidi vůbec zaměstnávat, moc to popularitě společnosti nepridava. Takže teď nemám balíček, ani informace kde vůbec je. Podotýkám, že jsem ho potřebovala na neděli!
Vasi zasilku 40196347289 za 277 Kc (lze uhradit kartou) budeme dnes v case 8-10 dorucovat. Kontakt na ridice (viz referenční údaje).Tym PPL
Opětovně doručení ve slušném duchu a platba kartou
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.