Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36084Vulgaruta, nemožnost platby kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2019, před 5 lety

Renáta Schořová

Znění stížnosti

Dnes mi doručoval balíček Vas řidič, v sms zprávě uvedeno, že lze platit kartou. Řidič na dotaz platby kartou reagoval, že nelze, sebral hulvatsky balíček a bez dalších informací prasknul dveřmi a odjel. Toto chování považuji v dnešní době za neskutečně hulvatske a divím se, jak je možné takové lidi vůbec zaměstnávat, moc to popularitě společnosti nepridava. Takže teď nemám balíček, ani informace kde vůbec je. Podotýkám, že jsem ho potřebovala na neděli!


Produkt

Vasi zasilku 40196347289 za 277 Kc (lze uhradit kartou) budeme dnes v case 8-10 dorucovat. Kontakt na ridice (viz referenční údaje).Tym PPL


Požadované řešení

Opětovně doručení ve slušném duchu a platba kartou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 11:27, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 21:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.