Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Byla jsem telefonicky kontaktována o doručení balíku mezi 12.00-13.00h. Místo Brno-Židenice. Paní jsem prosila , aby dobu dodržela, že se musím uvolnit ze zaměstnání a na tuto dobu nadpracovat. Od 11.45 do 13.15 jsem čekala, na dodání zásilky, bez výsledku. Několikrát jsem se pokoušela telefonicky doručovatelku kontaktovat, naprosto bez úspěchu. Musela jsem se vrátit do zaměstnání a to 10min. co jsem odjela mi paní volala, že je před domem. A co bude s balíkem teď nevím, nikdo se neozývá. Toto není moje první negativní zkušenost s firmou PPL, a konkrétně brněnskou.
Edita Zimolová
Požaduji doručení svého balíku, to je první bod mé stížnosti. Protože produkt mám již zaplacený a čekám na něj.
A v druhé řadě od firmy PPL požaduje částku 1210,- Kč za 2 hodiny, které jsem zbytečně čekala na doručovatelku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.