Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36086Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2019, před 5 lety

Edita Zimolová

Znění stížnosti

Byla jsem telefonicky kontaktována o doručení balíku mezi 12.00-13.00h. Místo Brno-Židenice. Paní jsem prosila , aby dobu dodržela, že se musím uvolnit ze zaměstnání a na tuto dobu nadpracovat. Od 11.45 do 13.15 jsem čekala, na dodání zásilky, bez výsledku. Několikrát jsem se pokoušela telefonicky doručovatelku kontaktovat, naprosto bez úspěchu. Musela jsem se vrátit do zaměstnání a to 10min. co jsem odjela mi paní volala, že je před domem. A co bude s balíkem teď nevím, nikdo se neozývá. Toto není moje první negativní zkušenost s firmou PPL, a konkrétně brněnskou.
Edita Zimolová


Požadované řešení

Požaduji doručení svého balíku, to je první bod mé stížnosti. Protože produkt mám již zaplacený a čekám na něj.
A v druhé řadě od firmy PPL požaduje částku 1210,- Kč za 2 hodiny, které jsem zbytečně čekala na doručovatelku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 10:59, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 21:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.