Společnost


Heimstaden Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36088Klid aspoň o víkendu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2019, před 5 lety

Josef Denkscherz

Znění stížnosti

Dobrý den již dva týdny dělají pod našim bytem úpravy nájemních prostorů.Chodim na tři směny a spánek je tabu dnes je sobota 12.10. 14:05 a tady pod nama to žije nic příjemného platíme slušné a pravidelné nájemné a klid je žádný!!!


Požadované řešení

Jak se to v takovém případě řeší ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 11:04, před 5 lety

Ustanovení § 2259 občanského zákoníku říká: "Nájemce je povinen strpět úpravu bytu nebo domu, popřípadě jeho přestavbu nebo jinou změnu, jen nesníží-li hodnotu bydlení a lze-li ji provést bez většího nepohodlí pro nájemce, nebo provádí-li ji pronajímatel na příkaz orgánu veřejné moci, anebo hrozí-li přímo zvlášť závažná újma. V ostatních případech lze změnu provést jen se souhlasem nájemce." Pokud Vám přestavba domu působí značné nepohodlí, pak by bylo možné namítat, že pronajímatel není oprávněn ji provádět bez Vašeho souhlasu.

Nadto musí pronajímatel podle § 2260 odst. 2 občanského zákoníku nejméně tři měsíce před zahájením prací sdělit nájemci alespoň povahu těchto prací, předpokládaný den jejich zahájení, odhad jejich trvání.

Slevu z nájemného lze požadovat za dobu, kdy nájemce nemůže věc užívat (vůbec nebo bez obtíží), například nefunkční vytápění, nebo pokud v bytě (domě) probíhají stavební úpravy, kterými se významně zhorší podmínky užívání bytu. Právo na přiměřenou slevu z nájemného je třeba uplatnit u pronajímatele, bez zbytečného odkladu, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou do šesti měsíců ode dne, kdy nájemce vadu zjistil nebo mohl zjistit. V něm je třeba popsat, jakým způsobem bylo narušeno či znemožněno užívání bytu, po jakou dobu a jakou slevu požadujete. Zákon neřeší, jak velká sleva má být pronajímatelem poskytnuta, hovoří pouze o slevě přiměřené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 16:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.