Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den vsem. Chtel bych upozornit na nabidku dotovanych zarizeni a zejmena pojisteni zarizeni. Pred 1,5 rokem jsem se nechal presvedcit ke koupi dotovaneho tabletu a podpisu tarifni smlouvy na 2 roky. O2 Family vsak zarizeni neprodava, dela to za nej O2. Na prodejne O2 vam nabidnou k zarizeni pojistku, ktera se mi sice vyplatila, protoze mi tablet spadnul a rozbil se neopravitelne displej, coz uznal i poskytovatel pojisteni O2 Financial Services (stejne jako O2 Family dcerinka O2). Zde ovsem konci vse dobre. Rok jsem platil tarif, ktery diky absenci tabletu vyuzivat nemuzu. Uznanim pojistneho plneni zalezitost pro O2 a dcerinne spol. skoncila. Rok se snazim dostat z nich tablet na zaklade uznaneho pojistneho plneni, navstivil jsem cca 8x tri ruhne prodejny, obvolal O2 a dcerinne spolecnosti, ktere si me prehazuji jak horky brambor a vysledek pouze sliby, ze se mi do urciteho casoveho useku ozvou a s nicim nebude problem. Ani jednou mi nezavolali. Nejvyssi dosazitelna instance je vedouci prodejny, ktery se tvari, ze vic delat nemuze. Operator vas na vyssi instanci nespoji, zadne kompetence nema (idealni vymluva). Vidim to na zalobu pro neopravnene obohaceni, jelikoz jsem ze vzteku nakonec prestal platit tarif, ktery jsem stejne nemohl vyuzivat. Tim padem mi byla vypovezena smlouva od O2 Family a zaslana faktura na 3999,- Kc za tablet, ktere jsem pro jistotu zaplatil. Nicmene, O2 diky tomu nic nedlužím a O2 mi dluzi minimalne zarizeni a v pripade, ze dojde k soudnimu rizeni, hodlam uplatnit i narok za fakturovani tarifu, ktery mi uctovali aniz bych jej mohl vyuzivat. Ruce pryc od O2 Family!!!!!!
Financni a vecna kompenzace.
|
Tweet |
V případě, že bylo zmiňované pojistné plnění uznáno, má spotřebitel nárok na dané plnění. Nicméně konkrétní pojistná smlouva stanoví, jaké jsou podmínky či lhůty pro výplatu pojistného plnění, stejně tak, co je předmětem plnění (jestli má být poskytnut náhradní tablet, nebo má být proplacena hodnota tabletu).
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.