Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36096Problémy s doručováním, drzost řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2019, před 5 lety

D. S.

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych si stěžovala na Vašeho řidiče, který rozváží balíky po Písku (Jhč. kraj). Pan řidič SYSTEMATICKY nedoručuje balíky na místo určení, respektive na uvedené číslo popisné a vždy telefonicky žádá, abych si pro balík někam došla. Nejde o vzdálenost, protože se jedná řádově o desítky metrů, ale jde o to, že zákazník musí opustit budovu, což není úplně vhodné, je -li balík doručován do zaměstnání. Již jednou jsem s panem řidičem měla konflikt, kdy mi velice důrazně a nevhodně sdělil, že si balík tedy nemám objednávat do práce a příště mi ho rovnou hodí na parcelshop. Tuto středu se situace opakovala, kdy jsem byla žádána si po balík zajít asi 50m od budovy. Když jsem na místo tedy došla (aniž by to byla moje povinnost), pan řidič tam nebyl. Po krátkém čekání jsem odešla zpět do budovy. Asi za 5 minut pan řidič volal, kde jsem, tak jsem mu sdělila, že na něj nemohu čekat a že jej žádám, aby balík doručil na číslo popisné místa určení. Nedočkala jsem se žádné odpovědi, tedy jsem usoudila, že mi jej donese. Při předávání jsem se pana řidiče slušně zeptala, co mám dělat, aby balík doručoval tam, kam má, načež si na mě pan řidič otevřel ústa, že on za to nemůže,že toho má hodně a příště mi balík dá rovnou na parcelshop, když nebudu brát telefon. Tato poslední poznámka byla celkem zbytečná, neboť z výpisu jistě zjistíte, že telefon jsem vždy vzala a mám svědky také na to, že jsem byla v budově, kam měl být balík doručen.


Požadované řešení

Žádám, aby byl pan řidič potrestán a aby byl upozorněn na to, že k zákazníkům se má chovat slušně a balíky má doručovat na místo určení (nikoliv na místo "poblíž" místa určení). Děkuji. Stoklásková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 10:57, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 21:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.