Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 10.10.2019 jsem si objednala službu na seznamce singles50 za údajnou částku 99 Kč na celý rok. Ještě ten den mi ale byla v bance stržena částka 4752 Kč. Po opětovném přečtení podmínek jsem zjistila že 99 korun je částka na jeden týden. Tahle informace ale u placení nebyla, takže se jedná o klamání zákazníka. Hned další den tj. 11.10.2019 jsem poslala emailem odstoupení od smlouvy, dle jejich vzoru, plus jsem poslala i přílohu s tímto odstoupením která byla ručně podepsána mým jménem. Zákazník má dle VOP společnosti nárok do 14 dnů na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Dne 13.10.2019 mi od společnosti přišla tato odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a. Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 10/10/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Okamžitě jsem reagovala dalším emailem o neakceptování jejich "vstřícného kroku" a že trvám na jejich VOP, na zrušení účtu a na refundaci částky 4752 Kč zpět na můj účet.
Mám možnost v bance podat reklamaci na strženou částku. Mám této možnosti využít?
Děkuji za odpověd.
Emílie W.
Vrácení zaplacené částky, odstoupení od smlouvy a smazání účtu u Be2.
|
Tweet |
I kdyby došlo k využití služeb před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy, musel by být spotřebitel o tom, že v takovém případě možnost odstoupit od smlouvy nemá, předem poučen a zároveň by k takovému postupu musel udělit výslovný souhlas, jinak postup není možný (§ 1837 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Navíc, i kdyby k udělení souhlasu řádným způsobem došlo, uvádějí všeobecné obchodní podmínky následující:
"Pokud jste požadovali, aby bylo poskytování služeb zahájeno během lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradíte nám přiměřenou částku, která odpovídá podílu již poskytnutých služeb do okamžiku, ke kterému nás budete o výkonu práva na odstoupení od této smlouvy informovat, ve srovnání s celkovým objemem služeb předpokládaných ve smlouvě."
Společnost se tedy výslovně zavazuje vrátit v případě využívání služeb před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy alespoň poměrnou část provedené platby.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
na email michal.hlavacek@be2.com jsem posílala odstoupení od smlouvy již 11.10.2019.
Zatím mi přišla jenom odpověd automaticky vygenerovaná ve znění:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servi
Čekám na další vyjádření společnosti.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.