Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36100Týden očekávání a nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2019, před 5 lety

Bohdan Sabadash

Znění stížnosti

Delal jsem objednavku pres internet na pobocku ktera se mi nejprve nedorazila vcas. Kontaktoval jsem spravce, rikali ze uz jede a ze brzy to bude. A ted po 7 dnech(psali 5) proste mi poslou zpravu ze objednavka je zrusena. Chapu ze se muze stat cokoliv, ale cekal jsem cely tyden a v prubehu rikali ze to uz jede!! Za to ocekavani mi nabidli slevu na postovne u pristi objednavky(dekuji, ale to nevyuziju). Super! Pekny obchod. Urcite nedoporucim to nikomu a sam tam taky nakupovat nebudu. Ke vsemu jeste hovor s nimi stal 25Kc.


Produkt

LM PARKA JACKET Kód: 9A0000-6077


Požadované řešení

Nevim jak ma vypadat jejich reakce ale to neni normalne. Nejaka sleva by byla vhodna(50-100Kc postovne za slevu nepovazuji)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 09:31, před 5 lety

Pokud prodejce na svých stránkách zveřejnil nabídku zboží a spotřebitel toto zboží objednal, pak je prodejce objednávkou vázán a je povinen zboží dodat.

Pokud však nelze závazek splnit, pak tento závazek zaniká pro nemožnost plnění podle § 2006 odst. 1 občanského zákoníku. Jedná se tedy o situaci, kdy zboží opravdu nelze dodat např. pokud už se zboží nevyrábí. Jestliže je však možné závazek splnit za ztížených podmínek (např. vyšší náklady; za pomoci jiné osoby), pak je prodejce povinen závazek splnit, jak je uvedeno v ustanovení § 2006 odst. 1 občanského zákoníku. Zároveň je na prodejci, aby prokázal, že opravdu nastala nemožnost plnění dle ustanovení § 2006 odst. 2 občanského zákoníku.

Pokud by prodejce mohl zboží dodat za ztížených podmínek, pak je povinen závazek splnit. Jestliže už však není možné dané zboží dodat, pak musí prodejce prokázat tuto nemožnost. V případě, že by se tuto skutečnost podařilo prodejci prokázat, pak by jeho závazek vůči spotřebtiteli zanikl pro nemožnost plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 16:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.