Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#36101Vymáhání peněz za zaplacenou fakturu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2019, před 5 lety

Michael Jahoda

Znění stížnosti

Minulý rok mi napsali z Vodafonu, že jsem nezaplatit fakturu z určitého data. Věděl jsem, že jsem fakturu zaplatil, tak jsem fakturu našel a na pobočce doložil že je vše zaplaceno. Dejme tomu za půl roku potom mi zavolali, že dlužím 16 tisíc i když jsem doložil, že faktura byla zaplacena. Zašel jsem na pobočku, na pobočce mě odkázali ať zavolám na infolinku. Na infolince mi řekli, že musím těch 16 tisíc zaplatit a pak se bude něco řešit dál. Dali to rovnou exekuční společnosti, která mi nechce udělat splátkový kalendář a celkově se semnou nějak bavit. Bohužel nemám dostatek finančních prostředků na zaplacení celé částky najednou, což je bohužel nezajímá.


Požadované řešení

Poradit, co se dá dělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 08:52, před 5 lety

Společnost může požadovat platbu pouze na základě nějakého právního důvodu. Pokud je spotřebitel přesvědčen, že takový důvod společnost nemá, je řádným a vhodným způsobem řešení reklamovat vyúčtování a dále se případně obrátit na Český telekomunikační úřad.

Podání reklamace nemá odkladný účinek – to znamená, že i když spotřebitel namítá cenu, která byla naúčtována neoprávněně, je třeba ji nejdříve zaplatit. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) ovšem může na žádost spotřebitele rozhodnout o přiznání odkladného účinku reklamace, a to v odůvodněných případech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2019 13:08, před 5 lety

Dobré odpoledne, pane Jahodo,

rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou je třeba poslat poštou na adresu

Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Reklamaci doporučuji poslat doporučeně. Naše vyjádření pak obdržíte také písemně poštou v zákonné lhůtě 30 dnů.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 07:59, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 11:12, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.