Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Minulý rok mi napsali z Vodafonu, že jsem nezaplatit fakturu z určitého data. Věděl jsem, že jsem fakturu zaplatil, tak jsem fakturu našel a na pobočce doložil že je vše zaplaceno. Dejme tomu za půl roku potom mi zavolali, že dlužím 16 tisíc i když jsem doložil, že faktura byla zaplacena. Zašel jsem na pobočku, na pobočce mě odkázali ať zavolám na infolinku. Na infolince mi řekli, že musím těch 16 tisíc zaplatit a pak se bude něco řešit dál. Dali to rovnou exekuční společnosti, která mi nechce udělat splátkový kalendář a celkově se semnou nějak bavit. Bohužel nemám dostatek finančních prostředků na zaplacení celé částky najednou, což je bohužel nezajímá.
Poradit, co se dá dělat.
|
Tweet |
Společnost může požadovat platbu pouze na základě nějakého právního důvodu. Pokud je spotřebitel přesvědčen, že takový důvod společnost nemá, je řádným a vhodným způsobem řešení reklamovat vyúčtování a dále se případně obrátit na Český telekomunikační úřad.
Podání reklamace nemá odkladný účinek – to znamená, že i když spotřebitel namítá cenu, která byla naúčtována neoprávněně, je třeba ji nejdříve zaplatit. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) ovšem může na žádost spotřebitele rozhodnout o přiznání odkladného účinku reklamace, a to v odůvodněných případech.
Dobré odpoledne, pane Jahodo,
rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou je třeba poslat poštou na adresu
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Reklamaci doporučuji poslat doporučeně. Naše vyjádření pak obdržíte také písemně poštou v zákonné lhůtě 30 dnů.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.