Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#36104Tato společnost si neoprávněně strhává platby v rámci služeb O2 z mého mobilního telefonu.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2019, před 5 lety

Alena Vrzková

Znění stížnosti

od července 2019 si shora uvedená společnost neoprávněně strhává platby za sms z mého mobilního telefonu(xxxxxxxx). Společnost O2 mě přes GURU odpověděla, že oni pouze plní požadavek, abych si společnost našla. Z výpisu jsem objevila tuto společnost s kterou jsem nikdy neměla ani nemám nic společného, je to normální podvod.


Produkt

žádnouslužbu jsem id nich nepožadovala


Požadované řešení

přestat odebírat platbu z mého telefonu a vrátit ty za poslední tři měsíce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 10:30, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2019 13:23, před 5 lety

Dobrý den Alena Vrzková,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.10.2019 13:39, před 5 lety


Alena Vrzková

Proč je příjemcem plateb od společnosti O2 kde mám svůj mobil společnost Dimoco? Trvám na tom, že jsem si nic neobjednala, takže chci vrátit vaší firmou přijaté peníze. Pokud to někdo přes vás řeší, je to vaše chyba. Pokud mi přijdou další platby postoupím stížnost PČR. Ani od jedné z uvedených společností jsem si nic neobjednávala. Jak jsem zjistila, nejsem jediná poškozená, takových je víc, takže to není nic neobvyklého. Trvám na nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2019 08:05, před 5 lety

Vážená paní Vrzková,

děkuji, že jsi se k nám vrátil.
Obraťte se prosím na obchodní středisko Merchant Service Center (MPSC) na adrese info-cz@mobileinfo.biz, aby mohli váš požadavek zkontrolovat přímo u poskytovatele služeb a pomoci vám vyřešit váš požadavek.
Děkuju.

pozdravy
Servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.10.2019 10:32, před 5 lety


Alena Vrzková

Promiňte, ale vy dostáváte moje peníze,takže je vaší povinností zřídit nápravu u té společnosti,na kterou mě odkazujete. To je jak v pohádce o kohoutkovi a slepičce. Příjemcem platby jste vy, takže vy musíte vyřešit kam jste mé peníze poslali a zjenat nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2019 16:11, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2019 15:10, před 5 lety

Vážená paní Vrzková,

Děkuji za odpověď.

Rádi bychom vás informovali, že DIMOCO je od roku 2016 licencovanou platební institucí pod kontrolou rakouského úřadu pro finanční trh a umožňuje uživatelům mobilních telefonů nakupovat digitální a fyzické zboží pomocí platební metody fakturace operátora, alternativy k kreditní kartě, okamžité bankovním převodem nebo PayPal. Vezměte prosím na vědomí, že samotný DIMOCO není poskytovatelem fyzického nebo digitálního zboží nebo služeb, ale objevuje se na fakturách za mobilní telefony, protože působíme jako procesory mezi uživateli, operátory mobilních telefonů a poskytovateli služeb. Další informace: https://dimoco.eu/mobile-payment/


Na základě výše uvedeného a vzhledem k tomu, že máte pocit, že (a) jste si službu nezakázali, nebo (b) jste se službou nespokojeni, pokud nám poskytnete číslo, které bylo účtováno, můžeme identifikovat skutečnou službu a Poskytovatel služeb je kontaktuje vaším jménem a zajistí, aby byl váš případ okamžitě vyřešen.
Vezměte prosím na vědomí, že pokud nám e-mailem neposkytnete číslo mobilního telefonu, nebudeme moci poskytnout žádnou pomoc, protože jediný způsob, jak službu identifikovat (a následně prodejce / poskytovatel služeb), je platba Číslo mobilního telefonu. Protože je to jediný identifikátor platební transakce.

Žádáme vás proto, abyste nás kontaktovali na customerservice@dimoco.eu.
Rádi vám pomůžeme objasnit váš případ.

Pozdravy,
Servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2019 06:18, před 5 lety


Alena Vrzková

Společnost zřejmě dobře ví, co činí, protože ve výpisu z mého telefonního čísla zmizel ve službách třetích osob název firmy. Přes operátora jsem zakázala platbu pro jakoukoliv třetí osobu, tak počkám na další vyúčtování, a pokud se to bude opakovat, předám stížnost policii, které bude muset tato pochybná společnost vysvětlení podat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2019 10:50, před 5 lety

Vzhledem k vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme. Pokud chce spotřebitelka konkrétní platbu řešit, může se obrátit na kontaktní e-mail sdělený společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.