Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Provozovna Praha Nárožní, 28.06.2014 čas placení u pokladny č.4 09.52 hodin. Po zaplacení a uložení zboží do vaši zaplacené papírové tašky jsem pomalým krokem opustila prodejnu. Na parkovišti mě došel váš zaměstnanec a oslovil mě ve znění že mám něco v tašce co jsem nezaplatila. Po rozhrabání a přeházení celého nákupu mi zdělil že je vše v pořádku a asi jsou špatně odblokované sýry co jsem řádně zakoupila. Nákup jsem si uložila tak, aby jsem vše donesla domů v pořádku (jahody). Váš zaměstnanec mi vše přeházel, jahody pomačkal a ani se neobtěžoval se umluvit. Když už udělá vaše pokladní chybu a neodblokuje zboží na pokladně, po té jsem osočena že jsem něco nezaplatila a jsem odchycena na parkovišti kde přihlížejí zvědavě všichni okolo a váš zaměstnanec se ani neomluví.
Já se ptám" Co si ještě dovolíte k zákazníkovy, který si jde ve vší slušnosti v klidu a v pohodě do vaší provozovny nakoupit a vše řádně na pokladně zaplatí poděkuje a přesto se setká s takovým to chováním.
Řádné proškolení vašich zaměstnanců. V případě neadekvátního zásahu je nutné se řádně omluvit a zjednat nápravu.
Zákazník nesmí odcházet se špatným pocitem a že tento obchod už nechce navštívit.
|
Tweet |
Spotřebitel nemá povinnost se této kontrole podrobit, zaměstnanec ji může učinit pouze s jeho souhlasem. Zadržet podezřelého z trestného činu by mohl pouze v případě, že osoba byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Pokud se jednalo o pochybení pokladní, byla by slušnost omluvit se.
Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.