Společnost


SportFotbal s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36110Nepřijmutá reklamace z hygienických důvodů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2019, před 5 lety

Pavel Klimt

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 11.10. 2019 byla do obchodu odeslána reklamace dětských kopaček Adidas Predator 18.1 FG. Dne 14.10. 2019 přišlo vyjádření obchodu: Reklamovanou obuv nepřijmeme z hygienyckých důvodů, dle dikce 258/2000 O ochraně veřejného zdraví, kdy každý občan je povinen chránit své zdraví.
Obuv byla před odesláním řádně vyčištěna a uvedena do nejlepšího možného stavu.


Produkt

DB2312 - Dětské kopačky Adidas Predator 18.1 FG vel.38 2/3


Požadované řešení

Vrácení částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 16:57, před 5 lety

V daném případě bude záležet, v jakém stavu byly zaslány boty k reklamaci. V případě, že byly boty zaslány ve stavu extrémně nehygienickém (byly například zaslány s exkrementy, popřípadě byly podobně v nepřiměřeném stavu), mohlo by takové nepřijetí reklamace být oprávněné.

Jiná situace by však nastala, pokud byla obuv znečištěna běžným způsobem (způsobem, který odpovídá běžnému užívání obuvi).

V takovém případě by se spotřebitel mohl obrátit na ČOI, neboť prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 09:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.