Počet nahlášených stížností: | 384 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 14.10. byla učiněna platba za vstupenky prostřednictvím Ticketportal ve výši 1990 Kč. Po provedení platby prostřednictvím portálu Comgate payments na Ticketportal byla platba okamžitě stržena z bankovního účtu, nicméně do této chvíle nedorazily vstupenky. V Ticketportalu ověřovali, že se jim platba nepřipsala a mám celou transakci prostřednictvím platby na internetu zopakovat znovu.
ID transakce je 001-14102019 1602 602030 136011 a variabilní symbol: 97266196.
Prosím o informaci, kam byla částka připsána a navrácení peněz zpět na účet nebo zaslání uhrazených vstupenek.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u poskytovatele služby.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.