Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:384
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#36113Stržení částky z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2019, před 5 lety

Barbora Novotná

Znění stížnosti

Dne 14.10. byla učiněna platba za vstupenky prostřednictvím Ticketportal ve výši 1990 Kč. Po provedení platby prostřednictvím portálu Comgate payments na Ticketportal byla platba okamžitě stržena z bankovního účtu, nicméně do této chvíle nedorazily vstupenky. V Ticketportalu ověřovali, že se jim platba nepřipsala a mám celou transakci prostřednictvím platby na internetu zopakovat znovu.


Produkt

ID transakce je 001-14102019 1602 602030 136011 a variabilní symbol: 97266196.


Požadované řešení

Prosím o informaci, kam byla částka připsána a navrácení peněz zpět na účet nebo zaslání uhrazených vstupenek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 09:07, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u poskytovatele služby.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.