Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36119Odstoupeni od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2019, před 5 lety

Janetta Plonková

Znění stížnosti

Zaregistrovala jsem se na seznamku singkes 50, po zaplaceni mesicniho VPI poplatku jsem zjistila, ze pokud nedojde k vypovezeni smlouvy bude mi automaticky smlouva prodluzovana a uctovan poplatek pres 2 000Kc. Podminky registrace a placeni byly velmi jednoduche . Vypovezeni smlouvy uz opravdu tak hednoduche nejsou, Takze pohodivy vecer se stal stresovym zjistovanim , jak se tehle seznamky zbavit .Vypoved , kterou jsem zaslala na zakaznicke centrum uz tak rychle nikdo neprijal. Takze mne ceka behani po poste faxovani a emailovani . Myskim si , ze infornace o automatickem prodluzovani by meko byt uvedeno na prvnim viditelnem miste a odstoupeni od smluvy jednodušší.Dle mehi he to jasny umysl , jal lidi napalit a prioravit o penize. Takze jsem vlastne zaplatila mesicni poplatek na seznamku jsem se ani nepodivala a budu rada , kdyz vybeham odstouoeni od smlouvy , Opravdu suoer !!


Produkt

Odstouoeni od smlouvy .


Požadované řešení

Okamzita vypoved smlouvy .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2019 09:35, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2019 12:31, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.10.2019 14:47, před 5 lety


Janetta Plonková

Dobrý den , takze jiz 2 den resim tuto situaci . Kontaktovala jsem Vas na email , ktery jste uvedl , kde Vam uvadim , ze jsem dnes zaslala doporuceny dopis s vyplnenym vasim formularem na adresu vasi firmy . Zpusobili jste mi naklady postovneho v castce 98Kc a stalo mne to spoustu casu . Na seznamku jsem jiz nepodivala a jiz nemam ani chut. Dnes 15.10. 2019 jsem Vam zaslala zadost i s mym podpisem o okamzite odstouoeni od smlouvy v zakone dane lhute 14 dnu od uzavreni a okamzite zruseni meho profilu . Takzez zadam o potvrzeni o zruseni .
Plonkova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 07:21, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 17:29, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.