Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#36121Odmítnutá reklamace, výměna bot za dražší a následně zjištění, že nové jsou poškrabané

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2019, před 5 lety

Petr Vlk

Znění stížnosti

Dobrý den,

Před 3 dny jsme kupovali přítelkyni boty a ty se absolutně nedali nosit, po vyzkoušení doma na koberci. Rozhodli jsme se tedy jet do CCC a boty po 24h reklamovat. Tam nám oznamili, že boty jsou nošeny venku a že to nelze (Modřice Olympie). Hádali jsme se tam 30 min a nakonec se rozhodli jet do jiného CCC v Brně OC Tesco Královo pole. Tam jsme dojeli a prodavačky již věděli, že přijdeme takže si to museli buď volat nebo posílat hromadnou SMS na všechny pobočky. A tam nám nabídli výměnu za nové, ale žádné vracení peněz. No tak jsme vybrali a dopláceli 550,-. Dojeli jsme domů a ty boty byly ze strany škrábnuté a fakt už jsme bezradní jak z nich peníze dostat.


Produkt

2230004401246 OBUV RST-CORIA-01 39 vycházková obuv


Požadované řešení

Prosíme o vrácení peněz....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2019 09:01, před 5 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2019 10:18, před 5 lety

Vážený pane Vlku,

v případě, že shledáte, že obuv má výrobní vadu, máte právo na reklamaci. V tom případě ji můžete přinést na jakoukoliv naši pobočku, kde s Vámi bude sepsán reklamační protokol.

S pozdravem



CCC Czech, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 10:48, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2019 10:53, před 5 lety


Petr Vlk

již jsem boty reklamoval, byly vráceny peníze. Tímto děkuji slečně v Brně Špalíčku

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 15:09, před 5 lety

Stížnost pro dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.