Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Před 3 dny jsme kupovali přítelkyni boty a ty se absolutně nedali nosit, po vyzkoušení doma na koberci. Rozhodli jsme se tedy jet do CCC a boty po 24h reklamovat. Tam nám oznamili, že boty jsou nošeny venku a že to nelze (Modřice Olympie). Hádali jsme se tam 30 min a nakonec se rozhodli jet do jiného CCC v Brně OC Tesco Královo pole. Tam jsme dojeli a prodavačky již věděli, že přijdeme takže si to museli buď volat nebo posílat hromadnou SMS na všechny pobočky. A tam nám nabídli výměnu za nové, ale žádné vracení peněz. No tak jsme vybrali a dopláceli 550,-. Dojeli jsme domů a ty boty byly ze strany škrábnuté a fakt už jsme bezradní jak z nich peníze dostat.
2230004401246 OBUV RST-CORIA-01 39 vycházková obuv
Prosíme o vrácení peněz....
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Vlku,
v případě, že shledáte, že obuv má výrobní vadu, máte právo na reklamaci. V tom případě ji můžete přinést na jakoukoliv naši pobočku, kde s Vámi bude sepsán reklamační protokol.
S pozdravem
CCC Czech, s.r.o.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
již jsem boty reklamoval, byly vráceny peníze. Tímto děkuji slečně v Brně Špalíčku
Stížnost pro dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.