Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#36124Nepříjemná prodavačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2019, před 5 lety

Petra Slavíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pondělí 14.10. jsem vstoupila v 19:50 do vašeho obchodu v Bondy centru v Mladé Boleslavi (otevírací doba je do 20hod.). Bohužel jsem během dne zjistila, že mám u lodiček díru v podrážce a jelikož jsem byla dlouho v práci, měla jsem možnost jít do obchodu až večer. Nemám zásobu lodiček, tudíž jsem musela problém vyřešit hned, abych měla v čem jít druhý den. Aniž by se mě prodavačka zeptala, zda něco sháním, od pokladny na mě zahalekala, že za 10 min. zavírají. Řekla jsem ji, že vím a šla jsem cíleně pro obuv, kterou jsem viděla den předem, kdy jsem se dívala po kozačkách. Měla jsem ji hned v zádech a mezi tím co jsem hledala správnou velikost, mě informovala, že už mi boty neprodá, jedině zamluví a že už má vyjeté účtenky. Podivila jsem se proč, když budu během 2 min. z obchodu a proč mi v tom brání. Znovu mi opakovala, že už má pokladnu uzavřenou, že ji kvůli mě bude muset předělávat, že ji jede vlak a že ji domů asi neodvezu. To mě už naštvalo, když viděla, že hledám správný typ a velikost (ty co jsem si typově vybrala byly namíchané s jiným typem lodiček), tak mi vykládá, proč mi je neprodá. Tak jsem krabici odložila a naštvaně jsem ji řekla, tak ať si je nechá a byla jsem na odchodu. Na její odpověď ať si je teda vezmu, že jsem pěkně chytlavá jsem ji řekla, že už nemám zájem. Když místo ochoty prodat boty za 1.300,- mi vkládá, jak ji budu zdržovat, tak fakt nemám zájem. Nezapomněla podotknout, že lodičky se nekupují večer. Velice ráda jsem do vašeho obchodu chodila, protože mi vyhovují boty Lasocki, ale díky této prodavačce budu hledat jinou značku a jiný obchod. Vím, že najít kvalitní prodavačku je v dnešní době problém, ale tohle by si dovolit neměla. Škoda, že jsem si nevšimla jak se jmenuje, ale byla starší cca 45 let, polodlouhé tmavší vlasy. Přeji vám, aby jste takto neochotných prodavaček zaměstnávali co nejméně.
Děkuji
Petra Slavíková


Požadované řešení

Řešení? Jakékoliv řešení bude špatné, ať pro vás nebo zákazníka. Když ji vyhodíte - nebude mít kdo prodávat, když ji sáhnete na peníze - bude neochotná a protivná na zákazníky ještě víc. Jaké máte další možnosti nevím.
Pro mě z toho každopádně plyne, že jsem bez bot a shánět lodičky v říjnu je skoro stejné jako kozačky v červnu. Budu muset vyzkoušet jet do jiného města a jiného obchodu. Pro mě to bude časově a finančně náročnější, ale než vidět tu ženskou, tak to obětuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2019 08:16, před 5 lety

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 16:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.