Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.09.2019 jsem objednávala šaty, šaty přišly v pořádku, ale neseděly, takže 19.09.2019 jsem šaty vracela zpět. K dnešnímu dni 15.10.2019 nemám žádnou zprávu, a nemám ani šaty, ani peníze zpět. Na maily nereagují, telefon mají nedostupný! Poslední kontakt byl, kam mám šaty odeslat, následně šaty ležely na poště, a odpověděli mi, že šaty si vyzvednou, a tím to skončilo. Již není žádný způsob jak se s nimi spojit a získat tak peníze zpět. jedná se o částku 1 799 Kč.
Šaty NUMOCO 215-1 LEAA, varianta S, kóD. NUM-1172-S
Vrácení platby, tj. 1799 Kč na č.ú., který je vyplněn ve formuláři.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.