Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obracím se na Vás s pomocí nevyřízené reklamace na koktejlové šaty vel XL.Několikrát jsem na uvedený email zaslala žádost s reklamací,šaty odeslala na uvedenou adreu i s formulářem pro reklamace.Odpověď je nulová,jen to že žádný balíček nepřišel,nikdo jej nepřevzal.Mám veškeré doklady o tom že balíček byl převzat, ale reklamace nebyla doposud vyřízena.Pomůžete? Děkuji Vlčková Dagmar
Posílám kopii emailu co jsem psala na reklamaci. Dobrý den,obracím se na Vás s reklamací dámských koktejlových šatů vel XL ,pod obednávacím číslem :41812899. Šaty jsou krásné,ale malé přes prsa.Tudíž je nemůžu nosit.Chtěla bych vrátit celkovou částku. Děkuji za pochopení a kladné vyřešení.Děkuji s pozdravem Vlčková
Prosím o vrácení celkové částky 399Kč, na účet.
|
Tweet |
Pokud skutečná velikost výrobku odpovídá velikosti popsané u objednávky, prodávající není povinen věc vyměnit v rámci reklamace, jelikož ta není vadná. Pokud však skutečná velikost neodpovídá velikosti deklarované, může spotřebitel věc reklamovat, a tehdy bude prodávající povinen spotřebiteli bezplatně dodat v rámci 30 denní lhůty zboží, které bylo předmětem objednávky. Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den paní Vlčková,
děkujeme za zprávu.
Vaši reklamaci uznáváme, vrátíme peeníze za objednávku v plné výši. Prosíme kontaktujte nás na emailu a zašlete číslo bankovního účtu.
Děkujeme a přejeme hezký den
Dobrý večer,zasílám číslo účtu: 1010130073/0800.
S pozdravem Vlčková Dagmar
Dobrý den, částku jsme vrátili zpět na Váš účet. Děkujeme.
Dobrý večer, čáastka ve výši 399Kč je připsána na účtě.