Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má tedy právo na dodání zboží sjednaného ve smlouvě. Tomuto nároku odpovídá povinnost prodávajícího zboží dodat.
Pro případ, že zboží dosud nebylo dodáno, může spotřebitel od části smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Veškerou korespondenci doporučujeme vést písemně, zasílat doporučeně (nejlépe i s dodejkou). Společnost jsme o podané stížnosti informovali. Nicméně doposud se nerozhodla ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.