Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Zakoupený Blower Brush model no. 5250 za 953, /reklama na Fb/- Kč zakoupen dobírkou dne 15.10.2019 přišel bez dokladů. bez záručního listu. Žádám o jejich dodání na adresu Helena Jindrová, Borek 602, 254 01 Jílové u Prahy.
Zakouben dobírkou za 953,- Kč bez jakýkoliv dokladů, bez záručního listu
Zaslat chybějící záruční list na uvedenou adresu Helena Jindrová, Borek 602, 25401 Jílové u Prahy
|
Tweet |
Není povinností prodávajícího automaticky vydávat kupujícímu záruční list. Prodávající má však povinnost podle § 2166 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na požádání spotřebitele záruční list vydat.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, ako záručný list Vám u nás poslúži faktúra, ktorá Vám bol zaslaná na mail. Prosím o overenie, ak faktúru nenájdete obráťte sa na naše info@vigoshop.cz. Ďakujem.
Pekný deň, Vigoshop
Hodnocení:
Komentář: V pohode