Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
8.10. jsem zakoupila vysavač, nepředveden v prodejně .Doma po spuštění téměř neregulovatelná síla sání, kartáč nebylo možno odtrhnout od podkladu .
9.10. jsem šla výrobek v původním obalu vrátit. V prodejně mě nejprve odmítli , po přeskoušení mi vyměnili původní hadici a kartáč za jiný typ již použitý zřejmě z některého likvidovaného výrobku , můj protest neuznali .
10.10. jsem zkusila s vysavačem pracovat , původní problém se zlepšil minimálně, ale zjistila jsem že kabel elektro se pozvolna zatahuje , po chvíli práce jsem byla u zásuvky .
11.10.jsem šla výrobek v původním obalu vrátit.V prodejně mi nejprve nevěřili , když jsem závadu předvedla odnesli vysavač aby si to sami vyzkoušeli a následně mi sdělili, že reklamační oprava bude za měsíc - tedy 10.11.2019. Můjpožadavek na převzetí výrobku a vrácení peněz neuznali .
vysavač EEG41IW
Chtěla bych vrátit nekvalitní výrobek prodejci a požaduji navrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud má věc vadu (tzn. věc nemá vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné) může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Pokud nelze vadu odstranit ani opravou věci ani výměnou za nový kus, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelce vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.