Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Asi jako mnozí v vás jsem naletěl společnosti be2 a nestihl v řádném terminu ukončit členství zjistil jsem to až v okamžiku kdy mě přišel nedoporučeny dopis od společnosti Intrum která po mě požaduje úhradu 169,27Euro. Členství jsem vypovídal k 2.5 2019 ale to bohužel nemam jak doložit. Přeposílal jsem tuto výpověď ze dne 5.2.2019 jako přílohu na email michal.hlavacek@be2.com dne 12.10. 2019 09:40 kde mi byl přiřazen tiket Ticket#2019101210008193 V tiketu se ptám zda je me VIP členství stále aktivní a požaduji ukončení. V odpovědi na mou reakci se požaduje jen doložení o odeslání ukončení k 2.5 2019. Ale o pozastaveni VIP členství vůbec nic. Odpovídal jsem na tento email vice krát a požadoval zrušeni členství a všech služeb, ale bez reakce. Dnes jsem napsal novou výpověď ke dnešnímu datu odeslal na michal.hlavacek@be2.com a na collections@be2.com zatím bez reakce. K dnešnímu datu jsem zaslal i doporučeny dopis na adresu společnosti. Už opravdu nevím jak z teto společnosti dostat potvrzení o ukončení všech služeb. Nechtěl bych platit další finanční prostředky za nic. Jednání teto společnosti mi přijde jako účelové prodlužování výpovědi za účelem zisku.
Požaduji ukončeni VIP členství a všech služeb. Požaduji potvrzení o bezdlužnosti vůči teto společnosti.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Děkuji společnosti be2 S.a.r.l. za automaticky vygenerovanou odpověď, ale potřeboval bych své členství dořešit. Společnosti Intrum jsem údajnou dlužnou částku ve výši 169,27Euro uhradil.
Na email michal.hlavacek@be2.com jsem již email zasílal komunikaci uvádím níže:
>10/12/2019 09:40 - rob wrote: Dobrý den pane Hlaváčku
>
>Založil jsem si prémiové členství na BE2 seznamce, když jsem zjistil o co jde
>zasílal jsem výpověď dopisem na adresu vaší společnosti. Myslel jsem že je vše
>zrušeno a v pořádku jenže mi pak přišel email o zaplaceni prodloužení na který
>jsem nereagoval s doměním že se jedna o další nabídku. Dnes mi přišel dopis od
>společnosti Intrum referenční číslo 2880813. Je mé VIP členství je stále
>aktivní ?
>
>Pokud je mé VIP členství stále aktivní prosím o zrušení, vymazaní. Přikládám v
>příloze odeslanou výpověď. Jak tuto situaci budeme řešit ?
>
>Děkuji za odpověď
>s pozdrave
>Robin Janík
>
> Od: "be2 collections"
> Komu: rob.j@centrum.cz
> Datum: 13.10.2019 11:01
> Předmět: Re: [Ticket#2019101210008193] Neprovedena vypoved DTest
>
>Dobrý den,
>
>děkujeme za Vaši zprávu.
>
>Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
>
>Bohužel jsme Vaši výpověď v řádném termínu neobdrželi.
>
>Jestliže vlastníte potvrzení, že jste automatické prodlužování Premium statusu
>vypověděl/a v řádném termínu a řádným způsobem (ku příkladu potvrzení o
>odeslání faxu, dopisu, nebo kopii mailu s podepsanou přílohou), pošlete nám
>ho, prosím.
>
>Výpověď bude z naší strany možné ověřit a profil v souladu s přijatým
>potvrzením přenastavit.
>
>Děkujeme vám za pochopení.
>
>S pozdravem,
>
>Jana Hájková
>
>Oddělení pohledávek
>_________________________________________________________
>be2 S.à.r.l.
>
>13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
>
>Email: [1]collections@be2.com
Dobrý den
Prosím o okamžité ukončeni všech služeb. V příloze zasílám vypověd. Prosím o zaslání potvrzeni o ukončeni, pokud možno v PDF nebo jpg.
Děkuji
S pozdravem
Robin Janík
Již v prvním emailu zasílám v příloze výpovědní formulář, který byl podán ke dni 2.5 2019. Pak se také ptám zda je mé členství stále aktivní. Na tuto otázku jsem nedostal odpověď. Proto předpokládám, že ano. Dále jsem žádal o okamžité pozastavení všech služeb. Do dnešního dne bez reakce. Zřejmě jde o cílené prodlužováni vip členství.
Žádám společnost be2 S.a.r.l. o pozastavení všech služeb a ukončení mého členství k datu 10/12/2019 09:40. Potvrzení o ukončení a bezdlužnosti mi prosím zašlete na můj email který najdete podle tiketu Ticket#2019101210008193 ve vašem systému.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.