Společnost


GOLDTIME a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3614Reklamace prasklého pásku hodinek Emporio Armani AR 1452

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2014, před 11 lety

Miloš Milenovský

Znění stížnosti

Dobrý den, přítelkyně mě v prosinci 2013 koupila v Olomouci v prodejně Corial Olomouc City Pražská 255/41 Olomouc-Řepčín 77900 keramické hodinky značky Emporio Armani AR 1452 a po cca 5 měsících mě praskl náramek. Hodinky jsme jeli reklamovat do prodejny v Olomouci a paní prodavačka nám na místě řekla, že hodinky k reklamaci uznají, že je na nich vidět, že jsou málo nošené. Asi po 14 dnech volali nazpět, že reklamaci neuznávají, že se na to reklamace nevztahuje, že paní prodavačka měla upozornit přítelkyni, že jsou keramické, že by se měli nosit jen jako šperk a ne k práci. K práci jsem je nepoužíval a nejsem si vědom, že bych s těma hodinkami někde bouchnul. Mluvil jsem s paní po telefonu, co reklamaci vyřizovala a přečetl jsem jí, co je i psáno v návodu k hodinkám : VYHNĚTE SE EXTRÉMNÍN NÁRAZŮM NEBO ÚDERŮM. VAŠE HODINKY JSOU NAVRŽENY TAK, ABY VYDRŽELI NÁRAZY PŘI BĚŽNÉM POUŽITÍ. Po přečtení mě stále tvrdila, že se na to reklamace nevztahuje, že když budu chtít tak mě je pošlou nazpět bez opravy a nebo že mě je opraví za 2000,- K4. Telefon na paní, co má reklamaci na starost je 602 762 998, číslo reklamace je 96/2014.


Produkt

Keramické hodinky Emporio Armani AR 1452


Požadované řešení

Reakce na moji stížnost si představuji takovou : čekám od firmy, od které mám zakoupené hodinky, že bude férová a myslím, že reklamace z mojí strany je oprávněná, tak očekávám výměnu poškozeného dílu v záruční době bez investice a nebo vrácení peněz za hodinky v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2014 11:17, před 11 lety

Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení nebo na mechanické poškození. Předmětem reklamace je ověřit, zda se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. V tomto případě tedy záleží na odůvodnění zamítnutí reklamace, které musí být dáno spotřebiteli písemně. Při uplatnění reklamace v prvních šesti měsících od koupě by měl prokazovat prodávající, že zboží bylo při převzetí bez vad. Po uplynutí této doby se důkazní břemeno otáčí na spotřebitele, pokud je reklamace zamítnuta. Spotřebitel si může pro oporu svého tvrzení o vadnosti výrobku nechat vypracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. Tento posudek vylepší důkazní postavení spotřebitele, vyjde-li v jeho propěch. V takovém případě by měl spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Rozhodne-li se spotřebitel, že si nechá vypracovat posudek, je žádoucí o tom prodejce informovat a na reklamační protokol uvést nesouhlas vyřízením reklamace.
Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:18, před 10 lety

Společnost GOLDTIME a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.