Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dcera jezdí do školy v Kyjově. Dle řádu IDS odjíždí autobus 14.39 z Kyjova a dcera vystupuje na Čejči na zastávce ŽELEZNIČNÍ STANICE, tam mám dle IDS navazovat vlak.
Vlak však na autobus nečeká, ani když je zpoždění autobusu 1 - 3 minuty. Dokonce studenti vyděli vlak odjíždět, když přibíhali na vlakové nádraží.
Myslím, že není takový problém pro pracovníky železniční stanice počkat na přípoj autobusu, zvlášť když o 2 stanice dál v Kobylí vlak stojí kolem 10 minut.
Pro dceru musíme minimálně 2 x týdně jezdit na Čejč, protože vlak ujede i při ABSOLUTNĚ MINIMÁLNÍM ZPOŽDĚNÍ. Byli jsme to ochotni tolerovat, když se na Čejči opravovaly semafory, bohužel oprava už skončila a VLAK STUDENTŮM OPĚT UJEL - ZPOŽDĚNÍ AUTOBUSU BYLO 3 MINUTY!!! Opravu není možné čekat?
Nebo se v rámci IDS dohodnout s autobusovou dopravou, aby řidiči jezdili k vlaku včas?
Předem děkuji za prověření situaci a zajištění požadavku.
žádost , aby vlak čekal na autobus
žádost,aby vlak čekal na autobus
|
Tweet |
Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.