Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#36147Zaplatil jsem za zboží, ale přišla mi jen polovina

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2019, před 5 lety

Martin Pluháček

Znění stížnosti

Objednal jsem dve parkside utahovacky, ale prisla mi jen,jedna I když jsem,zaplatil za obe. Nasledne na info lidel mi bylo receno, ze mi poslou tu druhou nesledujici den, ale ze musim opet znovu za toto zbozi zaplati! Nasladne vypsat dobropis a pak cekat zakomem 30denni lhutou na penize!!! Tak nevím jestli u vas berete drogy vsichni nebo jen ta pani na infu? Dnes to budu resit, pokud se nedomluvim, tak to budu resit čoi!!!


Požadované řešení

Chi poslat utahovacku na svou adresu a to ihned!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2019 08:28, před 5 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2019 16:08, před 5 lety

Dobrý den, pane Pluháčku,

mrzí nás, že jste nebyl s naším postupem spokojen. Váš podnět předáme odpovědným kolegům, kteří se Vám ozvou s aktuálními informacemi o Vaší objednávce.

Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.10.2019 20:03, před 5 lety


Martin Pluháček

Od 17.10 cekam na vraceni penez zpet na ucet a nic?! Za zbozi jsem zapkatil dvakrat, ale penize zatim nikde! Uz si v zivote nic u vas nekoupim!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2019 14:43, před 5 lety

Dobrý den, pane Pluháčku,

chápeme Vaše rozhořčení a omlouváme se za prodlevu. Váš podnět zaurgujeme u odpovědných kolegů.

Děkujeme za trpělivost. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2019 15:36, před 5 lety


Martin Pluháček

Dnes je 29.10 a penize nikde!!! Doufam, ze to odradi co bejvice vasich zakazniku! Je to opravdu neuveritelne!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2019 16:15, před 5 lety

Dobrý den, pane Pluháčku,

požadavek na vrácení částky 1190 Kčbyl odeslán na banku dne 29. 10. 2019. Vrácená částka by měla být v nejbližších dnech připsána na Váš účet. Proto prosíme o kontrolu Vašeho internetového bankovnictví.

V případě, že Vám peníze na Váš bankovní účet nebyly vráceny, doporučíme Vám kontaktovat Vaši banku.

Přejeme Vám příjemný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2019 09:41, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.11.2019 12:45, před 5 lety


Martin Pluháček

Ano, nakonec mi peníze dorazily, i když tak pozdě

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 15:13, před 5 lety

Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.