Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Objednal jsem dve parkside utahovacky, ale prisla mi jen,jedna I když jsem,zaplatil za obe. Nasledne na info lidel mi bylo receno, ze mi poslou tu druhou nesledujici den, ale ze musim opet znovu za toto zbozi zaplati! Nasladne vypsat dobropis a pak cekat zakomem 30denni lhutou na penize!!! Tak nevím jestli u vas berete drogy vsichni nebo jen ta pani na infu? Dnes to budu resit, pokud se nedomluvim, tak to budu resit čoi!!!
Chi poslat utahovacku na svou adresu a to ihned!
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Pluháčku,
mrzí nás, že jste nebyl s naším postupem spokojen. Váš podnět předáme odpovědným kolegům, kteří se Vám ozvou s aktuálními informacemi o Vaší objednávce.
Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Od 17.10 cekam na vraceni penez zpet na ucet a nic?! Za zbozi jsem zapkatil dvakrat, ale penize zatim nikde! Uz si v zivote nic u vas nekoupim!
Dobrý den, pane Pluháčku,
chápeme Vaše rozhořčení a omlouváme se za prodlevu. Váš podnět zaurgujeme u odpovědných kolegů.
Děkujeme za trpělivost. S pozdravem
Lidl Česká republika
Dnes je 29.10 a penize nikde!!! Doufam, ze to odradi co bejvice vasich zakazniku! Je to opravdu neuveritelne!!!
Dobrý den, pane Pluháčku,
požadavek na vrácení částky 1190 Kčbyl odeslán na banku dne 29. 10. 2019. Vrácená částka by měla být v nejbližších dnech připsána na Váš účet. Proto prosíme o kontrolu Vašeho internetového bankovnictví.
V případě, že Vám peníze na Váš bankovní účet nebyly vráceny, doporučíme Vám kontaktovat Vaši banku.
Přejeme Vám příjemný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ano, nakonec mi peníze dorazily, i když tak pozdě
Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu uzavíráme.