Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, včera tj. 15.11.jsem se domluvila s řidičem o uložení zásilky do parcel shopu. Druhý den ráno jedu na místo a balíček nikde. Tak volám řidiči, kde je má zásilka. S klidem odpovezeno, že nestihl otevírací dobu obchodu, a že mi to tam dnes hodí jiný řidič. Že jsou brzy Vánoce, a že toho má moc, že nestíhá, že za to nemůže. Stačilo zavolat nebo napsat, ale já si kvůli tomu ráno beru volno a nic.
Ppl byla moje oblíbená společnost, než jsem se přestěhovala. Tady to opravdu nestojí za nic.
Doufám, že tyto stížnosti nikdo nesmetá ze stolu a opravdu se s nimi zabýváte.
Kneifelová Jana
Ráda bych pouze, aby se toto neopakovalo
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.