Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, zásilka mi byla v úterý 15.10. údajně doručována. Žádný řidič mě telefonicky nekontaktoval. Jelikož jsem doma každý den, jsem schopna zásilku převzít. Přišel mi akorát e-mail, že jsem byla jako adresát nezastižen. Zdůrazňuji, že jsem na zásilku čekala a doma jsem byla. Ve středu 16.10. opět žádný telefonát od řidiče a opět adresát nezastižen i přesto, ze jsem opět byla doma. Následně mi přišel e-mail, že zásilka, mi byla uložena ve výdejním místě v obci Dolní Bělá. Bohužel, ale nejsem nijak schopna si pro zásilku do teto vzdálené obce dojet. Z tohoto důvodu si zásilky objednávám na adresu svého bydliště a ne na adresu jiné obce. Bohužel s touto přepravní společnosti už mám problém po několikáté a to ne jen já, ale i lidé z mého okolí. Proč si platíme za službu, která nám není poskytnuta? Pokud vidím, že prodejce zasílá přes tohoto dopravce objednávku ruším, u této objednávky, ale bohužel nebylo psané jaký dopravce bude doručovat. Nelíbí se mi takovýto přístup, neochota řidičů přizpůsobit se nám zákazníkům. My zákazníci se musíme podřizovat dopravci??!! Za mě společnost PPL už nikdy více a prosím o vyřešení mé momentální situace se zásilkou. Děkuji Houdková
Provést nápravu řidičů- vycházení vstříc zákazníkům a ne, aby se zákazník podřizoval dopravci. Uložení zásilky do vydejniho místa pouze se svolením zákazníka a ne jen podle uvážení dopravce. Neposílat lživé e-maily- adresát nezastižen, když je adresát jako vězeň čekající doma na zásilku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.