Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již při zakládání smlouvy u vaši společnosti jsem zjsitila, že jsem bez mého souhlasu a bez ověření totožnosti dali na mé jméno a rodné číslo tarif mému otci, se kterým se nevýdám již 13 rokem. Také mi k tomuto bylo slíbeno, že se vše z historie smaže, ještě před přestupem pod firemní účet jsem neměla v online tmobilu možnost nic spravovat, neboť zde bylo staré číslo na otce s oprávněním i přes to že jsem to az celé dva roky byla 4 krát řešit a vždy bylo řečeno, že číslo tam není a nebude. Kromě tohoto mi v pátek 12.10. bylo odcizeno číslo tak že jej prodali někomu jinému, jak je toto možné? Prodat aktivní číslo? Vzhledem k přestupu pod firmu tudíž bez znalsoti hesla pro komunikaci firmy s tmobilem jsem byla bez telefonu až do podnělního poledne! Neboť dřív linka nebyla dostupná přes víkend. Tudíž jsem 4 dny, kvůli vaši chybě byla bez telefonu a také jsem 2 roky musela místo jednoduchosti řešit vše online, vždy musela na prodejnu, kvůli vaši chybě hned v počátku a mimo to opravdu nechápu jak můžete někomu bez občanky a souhlasu v době kdy mi bylo dokonce 19 let dát tarif na cizí jméno a rodné číslo.
SIMkarta
Vyžaduji nějakou komenzaci, jak problému již dříve, tak hlavně problému minulého víkendu, neboť pracuji pomocí telefonu a také jsem měla dosti důležité hovory, mimo to jsem musela zrušit dost komplikovaně domluvené schůzky, musela jsem se spoléhat na otevřený tmobile v 10 večer neboť jsem byal v práci. Očekávám tedy nezaúčtované 4 dny tohoto měsíce a také nějakou slevu/peněžní kompenzaci.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.