Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#36159Nefunkčnost čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2019, před 5 lety

Petra Zapletalová

Znění stížnosti

Dobrý den, již při zakládání smlouvy u vaši společnosti jsem zjsitila, že jsem bez mého souhlasu a bez ověření totožnosti dali na mé jméno a rodné číslo tarif mému otci, se kterým se nevýdám již 13 rokem. Také mi k tomuto bylo slíbeno, že se vše z historie smaže, ještě před přestupem pod firemní účet jsem neměla v online tmobilu možnost nic spravovat, neboť zde bylo staré číslo na otce s oprávněním i přes to že jsem to az celé dva roky byla 4 krát řešit a vždy bylo řečeno, že číslo tam není a nebude. Kromě tohoto mi v pátek 12.10. bylo odcizeno číslo tak že jej prodali někomu jinému, jak je toto možné? Prodat aktivní číslo? Vzhledem k přestupu pod firmu tudíž bez znalsoti hesla pro komunikaci firmy s tmobilem jsem byla bez telefonu až do podnělního poledne! Neboť dřív linka nebyla dostupná přes víkend. Tudíž jsem 4 dny, kvůli vaši chybě byla bez telefonu a také jsem 2 roky musela místo jednoduchosti řešit vše online, vždy musela na prodejnu, kvůli vaši chybě hned v počátku a mimo to opravdu nechápu jak můžete někomu bez občanky a souhlasu v době kdy mi bylo dokonce 19 let dát tarif na cizí jméno a rodné číslo.


Produkt

SIMkarta


Požadované řešení

Vyžaduji nějakou komenzaci, jak problému již dříve, tak hlavně problému minulého víkendu, neboť pracuji pomocí telefonu a také jsem měla dosti důležité hovory, mimo to jsem musela zrušit dost komplikovaně domluvené schůzky, musela jsem se spoléhat na otevřený tmobile v 10 večer neboť jsem byal v práci. Očekávám tedy nezaúčtované 4 dny tohoto měsíce a také nějakou slevu/peněžní kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 10:44, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.