Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
23.9.2018 jsem zakoupil vůz Škoda Superb II 3.6 FSi za cenu 214.876 Kč bez DPH (260.000 Kč vč. DPH). Vozidlo jsem Havarijně pojistil od 24.9.2018 - pojištění typu kasko - Dominant u ČSOB poijšťovny skrze ePojisteni.cz s.r.o.
ČSOB v době pojištění věděla, že jsem plátce DPH. Zároveň jsem při sjednávání pojistky uvedl, že auto pojišťuji s tím, že v něm bude namontováno LPG (což se stalo k 2.11.2018 - montáž stála 34.222 Kč bez DPH).
Přímo ve smlouvě s ČSOB pojišťovnou je uvedena "Pojistná hodnota/pojistná částka - Obvyklá cena - 247.920 Kč".
15.7.2019 - tedy necelý rok po zakoupení a pojištění auta, mi vozidlo bylo ukradeno. Škodu šetřila Policie ČR a následně mělo dojít k plnění od pojišťovny.
Pojišťovna spočítala hodnotu vozidla na 165.000 Kč. Podle pojišťovny tedy došlo u 8-9 let starého vozidla za 10 měsíců k poklesu hodnoty o 82.920 Kč, což je 1/3 pojistné hodnoty.
Na moji žádost o dolikvidaci reagovala pojišťovna negativně s tím, že jimi vypočtená hodnota vozidla je správná.
Číslo události 2192028210, číslo smlouvy: 0017187373
Dolikvidace pojistného plnění na reálnou hodnotu.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2952 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se nahrazuje skutečná škoda. Skutečnou škodou je tržní cena vozidla v okamžiku krádeže. Záleží ale také na znění smlouvy a obchodních podmínek, v některých smlouvách může být sjednána například tzv. spoluúčast nebo jiná limitace či omezení vyplácené částky.
Pokud společnost reagovala negativně na žádost o přehodnocení výše odškodnění, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
dovoluji si Vás informovat, že z důvodu ochrany osobních údajů byla odpověď odeslána dne 22.11.2019 na e-mailovou adresu klienta.
S pozdravem
Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.