Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 16.10.2019 mi meli dorucit balicek mwezi 11-13h. Samozrejme balicek nikde!!!Upozornuji,ze jsem cely den doma s detmi. Uvedla jsem sve tel. cislo aby mi pan ridic popr. zavolal nebo me alespon prozvonil,abych si pro balicek dobehla dolu(bydlime ve 4 patre). Ve 14:45 cca jsem si psala s operator z PPL Lucií,která nebyla vubec ochotna,protivna,bez zajmu. Napsala mi ze podle GPS byl ridic u me a nepodarilo se me zastihnout!!!Prosiiiim????Jsem cely den doma,ale nejsem k zastizeni?Nebyla ani ochotna pokusit se mi pomoct co mam delat, zda by nesla zasilka dorucit zitra proste ochota nulova, ridic nema povonnost volat!!!!!Tak jsem asi jasnovedec a vim,kdy presne PAN KRAL RIDIC dojede!!!!Zaplatila jsem si za PPL sluzbu,abych mela zasilku do 2 dne a nic!!!!V zivote uz pres PPL neobjednam!!!Chci vratit poplatek za sluzbu, jelikoz si ASI budu muset jit pro balik sama,tudiz hradit za sluzbu mi prijde absurdni. Pozaduji vraceni penez!!!!!Jedna se o zasilku č.40756405997 na jmeno Klára Cupáková. Cislo ridice je 606723589,nevim,kdo to je,ale asi si to zjistite ze? Cupáková Klára
Vrácení peněz za sluzbu!!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.