Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3617Dávání zboží na pokladnu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2014, před 10 lety

Alena Kratochvílová

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem nakupovala s celou mou rodinou v Kauflandu v Chrudimi.Koupila jsem si s manželem pět přepravek piv (Plzně).Přijela jsem s vozíkem k pokladně vyndala jedno pivo ,aby to napočítala a ta paní za pokladnou mi zdělila,že mají nařízeno od vedoucí ,aby jsme vyndávaly všechny láhve,tak že jsem musela vyndávat všechny piva a pak zase zandávat do vozíku.Toto se mi stalo poprvé.Když jsem nakupovala v Kauflandu v Pardubicích ,tak to po mě nechtěly ani v jakýmkoliv jiným obchodě.Tady to mají prý nařízený od vedoucí u pokladny.Tímto přijdete o hodně zákazníků,je to jediný obchod ,kde jsem musela všechny láhve vyndávat.Děkuji Kratochvílová


Produkt

Pivo


Požadované řešení

Byla bych docela dost ráda ,aby se to s paní vedoucí probralo a ,aby i v tomto obchodě ,stačilo vyndat u poklady jen jedno pivo,jinak tam na nákupy nehodlám jezdit,kupuji do vlastního obchodu a hodně láhví ,nebudu po jednom dávat všechny láhve na pult to fakt ne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2014 10:50, před 10 lety

Služba Vašestížnosti.cz je určena pro řešení konkrétních spotřebitelských sporů vzniklých mezi spotřebitelem na jedné straně a podnikajícím subjektem na straně druhé. Vzhledem k faktu, že v tomto případě není dán spor, který by mohl být v rámci mimosoudního řešení sporů řešen, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.