Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,dnes jsem nakupovala s celou mou rodinou v Kauflandu v Chrudimi.Koupila jsem si s manželem pět přepravek piv (Plzně).Přijela jsem s vozíkem k pokladně vyndala jedno pivo ,aby to napočítala a ta paní za pokladnou mi zdělila,že mají nařízeno od vedoucí ,aby jsme vyndávaly všechny láhve,tak že jsem musela vyndávat všechny piva a pak zase zandávat do vozíku.Toto se mi stalo poprvé.Když jsem nakupovala v Kauflandu v Pardubicích ,tak to po mě nechtěly ani v jakýmkoliv jiným obchodě.Tady to mají prý nařízený od vedoucí u pokladny.Tímto přijdete o hodně zákazníků,je to jediný obchod ,kde jsem musela všechny láhve vyndávat.Děkuji Kratochvílová
Pivo
Byla bych docela dost ráda ,aby se to s paní vedoucí probralo a ,aby i v tomto obchodě ,stačilo vyndat u poklady jen jedno pivo,jinak tam na nákupy nehodlám jezdit,kupuji do vlastního obchodu a hodně láhví ,nebudu po jednom dávat všechny láhve na pult to fakt ne.
|
Tweet |
Služba Vašestížnosti.cz je určena pro řešení konkrétních spotřebitelských sporů vzniklých mezi spotřebitelem na jedné straně a podnikajícím subjektem na straně druhé. Vzhledem k faktu, že v tomto případě není dán spor, který by mohl být v rámci mimosoudního řešení sporů řešen, stížnost uzavíráme.