Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Také já jsem podlehla kladným recenzím a prihlasila se na tuto seznamku, která je zřejmě odnoží b2 seznamky. Uhradila jsem členský poplatek 24.7.2019.Po měsíci došlo k automatickému stažení platby 2247, - Kč. Samozřejmě bez předchozího upozornění. Složitě se mi podařilo zrušit členství a přišel mi potvrzovací email o zrušení k datu 25.11.2019.Považovala jsem věc za vyřízenou,ale pro jistotu jsem vyměnila kartu. Dne 14.10.mi prišla výzva k zaplacení UPOMÍNKYa upozornění o aktivaci členství. Částka již 2550,-s tím, že provedením cashbacku jsem aktivovala automatické pohledávky a email zasílá již společnost b2. Jsem bezradná,poslala jsem seznamce email o ukončení, které jsem obdržela...
Prémiové členství
Ověření, uzavření a definitivní ukončení vztahu s singles 50
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu. Pokud však k prodloužení členství mělo dojít ještě před jeho ukončením, resp. před požadavkem na jeho ukončení, potom jsme v rovině toho, zda ke automatické prodloužení oprávněné, či nikoliv. Dle našeho názoru není, protože o něm společnost řádným způsobem neinformuje.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Opět stejný automatický email. Když prohlížím stižnosti na tuto seznamku, a je jich kolem 2000,v roce 2014 byli schopni komunikovat. Dnes už jen automat a odkaz na fiktivního p. Hlaváčka, kterému jsem již psala, poslala kopii emailu o ukončení smlouvy 25.11.2019. Automat pak odesílá vzkazy, které nemají logiku a nedají se nijak vykomunikovat. Žehrají na to, že i nesmyslné kontakty ze strany seznamky, jsou zřejmě snahou pomoci klientovi. Výsledkem však je jen další uvedení do nejistoty a větší penále. Vše jsem již uvedla...Dne 24.7. mi bylo zaúčtováno 3 měsíční členství automaticky... Tudíž 3 měsíce končí 24.10..Výpověď podána, potvrzení seznamkou o ukončení vztahu 25.11...14.10.opět automatické prodloužení členství. Bez logiky... Nechápu.. Po pokusu o automatické stažení částky s penále.. 2530,-,které se nezdařilo po výměně karty, vyhrožování a snaha dostat se k platbě jinak... Nevím co víc udělat, kontakty jsou bez výsledku. Prosím, Vy jako instituce nemůžete nějak zasáhnout. Dle mně jde o trestný čin...
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.