Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 14.10.2019 jsem se zaregistrovala na seznamce Single50. Dne 15.10.2019 jsem si objednala službu Premium na seznamce Singles50 za údajnou částku 99 Kč na celý rok. Ten den mi byla v bance stržena částka 4752 Kč. Na stránce, kde se služba objednává byly 3 možnosti délky služby. U 12ti měsíční služby byla cena 99 Kč, žádná jiná informace tam nebyla, takže to beru jako oklamání klienta. Dle VOP odstupuji od smlouvy, prosím o okamžité zrušení 12ti měsíčního členství, deaktivování mého profilu a vrácení stržené částky. V příloze tohoto emailu posílám vzorový vyplněný formulář Odstoupení od smlouvy Single50.
Tento dopis jsem odeslala společně s vyplněným formulářem Odstoupení od smlouvy na zákaznický servis a panu Hlaváčkovi.
Zatím přišla pouze automatická odpověď, že email přijali.
Vyhovění ve zrušení 12ti měsíčního členství Premium, deaktivování mého profilu a vrácení stržené částky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, dnes jsem dostala odpověď od společnosti Be2 v tomto znění:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Po kontrole Vašeho účtu s odpovědným oddělením souhlasíme s refundací 4356 Kč a zkrácením Vašeho členství na 1 měsíc / e / ů.
Informujte nás prosím o akceptování této nabídky, abychom mohli refundaci zpracovat a upravit délku Vašeho členství.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz
http://www.singles50.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Zpráva od společnosti je sice pozitivní, ale vzhledem k tomu, že spotřebitelka odstoupila ve lhůtě 14 dnů, navíc bezprostředně po uzavření smlouvy, měla by jí být vrácena plná částka, kterou uhradila.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.