Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#36179Nedostatek nožů Spice and Soul

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2019, před 5 lety

Jan Bílek

Znění stížnosti

Dobrý den,

zasílám stížnost na nedostatek nožů Spice and Soul v rámci akce za body. I přesto, že je v letáku psáno do vyprodání zásob, nebylo možné nakoupit celou sadu nožů. Držak, který dorazil do prodejen ke konci akce obsahoval díry pro více nožů stejného typu, které už ale nebyly dostupné. I přesto, že jsem utrácel více než obvykle, abych nasbíral body ke koupi nožů, některé typy nožů už nebyly k mání už v září. Mám tedy 2 nekompletní sady a jsou mi k ničemu a kartiček s body spousty. Jsem nyní ve fázi rozmyšlení zda nezměním supermarket, kde běžně nakupuji. Výsledek? Považuji to za podraz na zákazníka.


Produkt

Nože Spice and Soul. 2x nůž na chléb, 3x vykošťovací nůž rovný, 1x vykošťovací nůž zahnutý


Požadované řešení

Možnost dokoupení k doplnění do sad, resp. Kk vyzvedutí na jméno a zaplacení na informacích.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2019 08:14, před 5 lety

Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně. Není tedy po právu požadovat po prodávajícím dodání zboží, bylo-li vyprodáno.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2019 14:40, před 5 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2019 09:41, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 13:23, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.