Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den,
zasílám stížnost na nedostatek nožů Spice and Soul v rámci akce za body. I přesto, že je v letáku psáno do vyprodání zásob, nebylo možné nakoupit celou sadu nožů. Držak, který dorazil do prodejen ke konci akce obsahoval díry pro více nožů stejného typu, které už ale nebyly dostupné. I přesto, že jsem utrácel více než obvykle, abych nasbíral body ke koupi nožů, některé typy nožů už nebyly k mání už v září. Mám tedy 2 nekompletní sady a jsou mi k ničemu a kartiček s body spousty. Jsem nyní ve fázi rozmyšlení zda nezměním supermarket, kde běžně nakupuji. Výsledek? Považuji to za podraz na zákazníka.
Nože Spice and Soul. 2x nůž na chléb, 3x vykošťovací nůž rovný, 1x vykošťovací nůž zahnutý
Možnost dokoupení k doplnění do sad, resp. Kk vyzvedutí na jméno a zaplacení na informacích.
Děkuji
|
Tweet |
Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně. Není tedy po právu požadovat po prodávajícím dodání zboží, bylo-li vyprodáno.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.