Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36183Klamná informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2019, před 5 lety

Helena Látalová

Znění stížnosti

Dobrý den, na mobil mi přišel dotazník, tak jsem ho vyplnila. Přišla mi zpráva, že jsem byla vybrána, že jsem vyhrála mobil. Abych zaplatila 60 Kč za pojištění.Další zpráva, že kurýr mi bude doručovat balíček v hodnotě 1320 Kč. Další zpráva, že si balíček mám vyzvednout v Praze ve výdejně. Proč bych měla platit výhru, kde o tom nebylo řečeno a proč do Prahy, když to měl údajně dovést kurýr? Jsem z Pardubic. Zaplatila jsem pojištění 59,-Kč, platit žádnou dobírku nebudu, telefon si nechte, poštovné prosím vraťte. Proč si děláte legraci , recenze nebude z mé strany lichotivá. Látalová Helena, Pardubice


Produkt

Neférové


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2019 13:34, před 5 lety

O podobných případech ve spojení s některými obchodními řetězci (vč. Penny Market s.r.o.) v posledních dnech informovala některá média: https://tn.nova.cz/clanek/dalsi-podvodne-sms-vyhrali-jste-tvrdi-podvodnici-vydavajici-se-za-alzu.html

Pokud má spotřebitelka podezření, že dochází ke spáchání trestné činnosti, je na místě obrátit se na Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 11:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.