Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, na mobil mi přišel dotazník, tak jsem ho vyplnila. Přišla mi zpráva, že jsem byla vybrána, že jsem vyhrála mobil. Abych zaplatila 60 Kč za pojištění.Další zpráva, že kurýr mi bude doručovat balíček v hodnotě 1320 Kč. Další zpráva, že si balíček mám vyzvednout v Praze ve výdejně. Proč bych měla platit výhru, kde o tom nebylo řečeno a proč do Prahy, když to měl údajně dovést kurýr? Jsem z Pardubic. Zaplatila jsem pojištění 59,-Kč, platit žádnou dobírku nebudu, telefon si nechte, poštovné prosím vraťte. Proč si děláte legraci , recenze nebude z mé strany lichotivá. Látalová Helena, Pardubice
Neférové
Vrátit peníze
|
Tweet |
O podobných případech ve spojení s některými obchodními řetězci (vč. Penny Market s.r.o.) v posledních dnech informovala některá média: https://tn.nova.cz/clanek/dalsi-podvodne-sms-vyhrali-jste-tvrdi-podvodnici-vydavajici-se-za-alzu.html
Pokud má spotřebitelka podezření, že dochází ke spáchání trestné činnosti, je na místě obrátit se na Policii ČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.