Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#36186Žádost o závěrečné vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2019, před 5 lety

Petr Hrudka

Znění stížnosti

Spotřebitelka ukončila smlouvu prostřednictvím jiného dodavatele, na kterého přecházela. Od konce srpna požádala prostřednictvím svého syna elektronickou cestou o závěrečné vyúčtování za odběr plynu. Pracovnice zákaznického centra sice reagovala s tím, že má informaci z fakturačního oddělení a že vystavené vyúčtování spotřebitelka obdrží písemně na adresu během měsíce září. Dnes je polovina října a ani po mailové urgenci se nic nestalo, ani pracovnice zákaznického centra nijak nereagovala. Vyúčtování dosud nepřišlo.


Produkt

odběr plynu


Požadované řešení

zaslání a vyřízení závěrečného vyúčtování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2019 10:08, před 5 lety

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 10:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.