Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Spotřebitelka ukončila smlouvu prostřednictvím jiného dodavatele, na kterého přecházela. Od konce srpna požádala prostřednictvím svého syna elektronickou cestou o závěrečné vyúčtování za odběr plynu. Pracovnice zákaznického centra sice reagovala s tím, že má informaci z fakturačního oddělení a že vystavené vyúčtování spotřebitelka obdrží písemně na adresu během měsíce září. Dnes je polovina října a ani po mailové urgenci se nic nestalo, ani pracovnice zákaznického centra nijak nereagovala. Vyúčtování dosud nepřišlo.
odběr plynu
zaslání a vyřízení závěrečného vyúčtování
|
Tweet |
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.