Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reklamace pro prášení do prostoru.Technik v Šumperku ani zboží nevyzkoušel,to sám potvrdil, ještě ten den zaslal zprávu o vyřízení reklamace.Tvrdil,že to není závada.Při vysávání mám plný obličej prachu, po přiložení plátna na výfuk, černá kola prachu,nevhodný do bytu.Má práci ulehčit a ne přidávat,opravdu je lepší použít lopatku a metličku než tento výrobek.Je to už můj v pořadí třetí vysavač a ty předešlé byly ve stejné cenové relaci a fungovaly dobře.Filtr správně nasazený, přímo technikem.Požaduji reklamaci uznat vyměnou za jiný kvalitní nebo vrácení peněz.Technik v Šumperku velice nepříjemný a neochotný.
Výměna za neprášící separátor/asi jiný druh/, nebo vrácení hotovosti
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitelka obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnutí reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitelky, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.