Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.8.2019 jsem obdržela email ve znění:
Vaše objednávka byla zaplacena a nyní je na cestě k vám!
[Objednávka č.: #52740] byla objednána a následně zaplacena přes banku dne 19. 8. 2019
1.10.2019 jsem se dotazovala emailem na adrese objednavky@atraktivo.cz kdy mi dodají zaplacené zboží - žádná odpověď
17.10.2019 zboží stále nedodáno
Nekomunikují mailem, telefon vyzvání, ale nikdo ho nebere.
jedná se o eshop, Atraktivo.cz našla jsem adresu: Na Folimance 2155/15, 12000 Praha, Vinohrady, www.atraktivo.cz, +420 608 264 215, mail: dotazy@atraktivo.cz.
dále odkaz na tuto firmu, kdy jsem zjistila, že často mění názvy společnosti, kde jsou jména jednatelů:
https://rejstrik-firem.kurzy.cz/06962971/atraktivo-shop-sro/
Je to podvodná firma? Mám nárok na vrácení peněz?
2 ks Voděodolná 4D řasenka XPRESS CONTROL - Černá, zaplacená částka 207,- Kč včetně jak udávají Pojištění zásilky (garance vrácení peněz)
pokud již zaplacené zboží nejsou schopni dodat, chci vrátit peníze zpět na můj účet
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.