Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12. dubna 2013 jsem zakoupil na serveru pepa.cz voucher na kompletní mytí auta, cena voucheru 599 Kč, platnost do 31. července 2013. Telefonicky i e-mailem byl dohodnut termín na 29. dubna 2013, v 15 hodin. Tento termín p. Vít e-mailem dne 29. dubna z technických důvodů zrušil.
17. června jsme se znovu e-mailem dohodli na termínu, tentokrát 26. června v 9 hodin. V danou dobu jsem přijel na uvedenou adresu, nikdo tam nebyl, na zvonek nikdo nereagoval, po půl hodině jsem odjel.
Později téhož dne jsem se p. Vítovi dovolal a bylo mi sděleno, že po povodních přišel o veškeré vybavení na mytí aut a že to musí dát všechno dohromady, že se nemusím bát, že mi platnost voucheru prodlouží a služby vykoná později, až bude opět vybaven. Že se telefonicky ozve, jakmile to bude možné, a za komplikace přidá ozónové čištění interiéru zdarma.
Již se nikdy neozval, telefonicky se mi s ním již nepodařilo spojit, na e-maily ze dnů 2. 11. 2013, 17. 2. 2014 a 30. 6. 2014 s výzvou k dořešení situace nikdy neodpověděl.
Voucher na kompletní ruční mytí exteriéru i interiéru vozu
Vzhledem k naprosto nespolehlivému jednání prodejce a tomu, že mě již celá situace stála dost peněz marnou cestou tam i zpět, telefonování a čas, žádám vrácení částky 599 Kč zaplacené za voucher.
|
Tweet |
Uplatnil-li spotřebitel voucher u poskytovalete služby řádně a včas, má právo na poskytnutí služby. Pokud služba nebyla poskytnuta z důvodů na straně poskytovatele, má spotřebitel právo na vrácení peněz, případně právo na dodatečné poskytnutí služby, jestliže se tak subjekty dohodli. Nyní je však na spotřebiteli, aby prokázal existenci dohody nebo skutečnost, že voucher byl řádně uplatněn, ale služby nebyly poskytnuty.
Pan Roman Vít byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.