Společnost


Roman Vít

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3619Nedodané služby za zakoupený voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2014, před 11 lety

Michal Jirek

Znění stížnosti

12. dubna 2013 jsem zakoupil na serveru pepa.cz voucher na kompletní mytí auta, cena voucheru 599 Kč, platnost do 31. července 2013. Telefonicky i e-mailem byl dohodnut termín na 29. dubna 2013, v 15 hodin. Tento termín p. Vít e-mailem dne 29. dubna z technických důvodů zrušil.

17. června jsme se znovu e-mailem dohodli na termínu, tentokrát 26. června v 9 hodin. V danou dobu jsem přijel na uvedenou adresu, nikdo tam nebyl, na zvonek nikdo nereagoval, po půl hodině jsem odjel.

Později téhož dne jsem se p. Vítovi dovolal a bylo mi sděleno, že po povodních přišel o veškeré vybavení na mytí aut a že to musí dát všechno dohromady, že se nemusím bát, že mi platnost voucheru prodlouží a služby vykoná později, až bude opět vybaven. Že se telefonicky ozve, jakmile to bude možné, a za komplikace přidá ozónové čištění interiéru zdarma.

Již se nikdy neozval, telefonicky se mi s ním již nepodařilo spojit, na e-maily ze dnů 2. 11. 2013, 17. 2. 2014 a 30. 6. 2014 s výzvou k dořešení situace nikdy neodpověděl.


Produkt

Voucher na kompletní ruční mytí exteriéru i interiéru vozu


Požadované řešení

Vzhledem k naprosto nespolehlivému jednání prodejce a tomu, že mě již celá situace stála dost peněz marnou cestou tam i zpět, telefonování a čas, žádám vrácení částky 599 Kč zaplacené za voucher.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2014 10:44, před 11 lety

Uplatnil-li spotřebitel voucher u poskytovalete služby řádně a včas, má právo na poskytnutí služby. Pokud služba nebyla poskytnuta z důvodů na straně poskytovatele, má spotřebitel právo na vrácení peněz, případně právo na dodatečné poskytnutí služby, jestliže se tak subjekty dohodli. Nyní je však na spotřebiteli, aby prokázal existenci dohody nebo skutečnost, že voucher byl řádně uplatněn, ale služby nebyly poskytnuty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:21, před 10 lety

Pan Roman Vít byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.