Společnost


My Energy s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36191Nekomunikace ze strany My Energy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2019, před 5 lety

Vlastimil Charvát

Znění stížnosti

Jelikož s praktikami této firmy nejsem dlouhodobě spokojen,chtěl jsem k tomu příhlaškou stanovené době dát písemnou výpoveď.Z adresy která je uvedená v přihlášce,se mi však dopis vrátil nepřijat adresátem.Skusil jsem dopis poslat na jinou adresu této společnosti,ale opět bez úspěchu.Telefon nikdo ze společnosti nezvedá,na email nereagují.


Produkt

Aukční společnost na výběr dodavatele energií


Požadované řešení

Zrušení smlouvy s firmou My energy i s plnou mocí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 14:28, před 5 lety

Byla-li výpověď zaslána na adresu určenou pro výpověď smlouvy, je účinná, i když si prodávající dopis nepřevzal. Je tedy nutné, aby si spotřebitel uschoval doklady od pošty (případně výpis hovorů a veškeré další dokumenty, prokazující, že se výpověď společnosti pokoušel doručit). V tuto chvíli se spotřebitel pokusil splnit svou povinnost doručit výpověď ve sjednané lhůtě, což může prokázat doklady z pošty.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Brání-li společnost spotřebiteli uplatnit své právo tím, že písemnost nepřevezme, bude vůči ní výpověď přesto účinná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 17:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.