Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#36193Neuznaný vstřícný krok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2019, před 5 lety

Kamila Fischerova

Znění stížnosti

Koupili jsme tv Samsung Smart LCD cena 17000. Přesně týden po skončení záruky nám odešel na televizi panel + ještě něco od WiFi, řešila jsem to se společností Voc Samsung partner,vyžadovali po nás diagnostiku (cena 700 kterou jsme opět platili) Diagnostika určila opravu za 20500,tedy dražší než stala tv.Společnost Voc Samsung zamítlo vstřícný krok z důvodu velkého používání tv. Tak nechápu na co tv jsou když je nemůžete používat. Člověk který je upoután na lůžko,je jediné co má,je tv.Podle společnosti by tv měla jít cca 7 hod denně. Takže to zhrnu,televi drahou kupujte co dva roky a čím dražší,tím pro společnost lepší.Nikdy více od Samsungu. Jen získat peníze od lidí. Vstřícný krok je na nic, zákazníků si neváží!


Produkt

UE55MU6102KXXH


Požadované řešení

Řešení by mělo být buď nová tv, poněvadž oprava je dražší než tv.Nebo větší sleva na další tv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 14:43, před 5 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí dle § 2165 zákona č. 89/2012 Sb. Po této lhůtě prodávající odpovědnost za vady již nenese.

Pro případ, že se vada vyskytne po uplynutí této lhůty, bývá někdy sjednána smluvní, tzv. prodloužená, záruka. Může být sjednána buď písemnou smlouvou, nebo i tím, že informaci o prodloužené záruce prodávající nebo výrobce uvádějí na obalu zboží nebo v reklamě na něj. V takovém případě by se rozsah práv a povinností prodejce nebo výrobce řídil sjednaným rozsahem práv a povinností (nebyl-li sjednán, měla by spotřebitelka stejná práva, jako jí přiznává zákon).

Spotřebitelce doporučujeme ověřit, zda se na zboží nevztahuje prodloužená záruka, pokud ne, prodávající za vadu zboží neodpovídá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 23:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.