Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S dodavatelem elektřiny jsem uzavřela dodatek ke smlouvě produkt KLASIK,šlo mi o fixaci ceny elektřiny. Smlouva platí 24měsíců a její přílohou je ceník.Tato smlouva byla uzavřena dne 11.10.2018.
Dne 17.10.2019 jsem obdržela od Bohemia informaci o zdražení.
Toto považuji za neoprávněné .
Dodatek ze dne 11.10.2018 je platný na dva roky a jeho součástí je ceník.
Trvám na ceně elektřiny tak jak je uvedeno v dodatku.
|
Tweet |
Zavázala-li se společnost k tomu, že po určitou dobu zachová sjednanou cenu za dodávky energie, je povinna tomuto závazku dostát. Je třeba také důkladně prostudovat uvedený dodatek a zjistit, zda nezakotvuje i některé případy, pro které by ke zvýšení ceny dojít mohlo.
V případě, že se spor nepodaří vyřešit má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad s žádostí o mimosoudním řešení sporů: http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum/mimosoudni-reseni-sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.