Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 12.2.2014 jsem si u Alza.cz koupil na splátky mobilní telefon Evolveo StrongPhone Q4.Telefon po rozbalení 13.2.byl v pořádku,ale večer při prvním nabíjení jsem zjistil,že je poškozen USB konektor(pouze drátky v USB).Na stránkách společnosti jsem vyčetl,že nejrychlejší reklamace je přes servis Evolveo-Abacus Electric Tvardkova 8,710 00 Ostrava.V tel. rozhovoru mi technik zdělil,že se může jednat o výrobní vadu,nebo poškození nabíječkou,abych telefon zaslal a provedou opravu.Dne 27.2.jsem obdržel email,že bylo zjištěno mechanické poškození a oprava neuznaná jako záruční.A nabídnuta mimozáruční oprava 3150,-Kč.S tímto jsem nesouhlasil a po tel. do Abacus jsem byl odkázán,abych si to vyřešil s Alza.cz.Po dalším tel.do Alza.cz mi bylo zděleno,abych souhlasil s opravou a opravu mi Alza.cz proplatí.Proto jsem s opravou sohlasil a dne 17.3.došel tel.z servisu,ale jen za 750,-Kč!!!To mi bylo divné a taky tel. po třech dnech nešel opět nabíjet.Proto jsem tel.odvezl 20.3. na Alza.cz-Jihlava a reklamoval opravu.Tel. byl zaslán k servisu,ale dne 10.4.mi od sděleno,že byl tel.opět mechanicky poškozen a nabídnuta mimozáruční oprava 2200,-Kč.S tímto jsem nesouhlasil a tel.zaslali 304.na pobočku.Po konzultaci vedoucím prodejny(Toman Pavel)a tel. rozhovoru u Vás,jsme opravu opět reklamovali přes centrálu v Praze i s přiloženým dopisem(vzor o upalětnění práva z vadné reklamace od Vás z D-testu).Dne 19.6. mi došel opět email,že reklamace byla opět zamítnuta a 20.6.jsem si tel.vyzvedl na prodejně neopraven a vedoucí prodejny mi doporučil se odkázat na soudního znalce,proto se obracím na Vás.Vše můžu doložit.Jsem satelitní technik,prodejce elektroniky a s elektronikou umím zacházet.
EVOLVEO StrongPhone Q4
Záruční oprava,vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud se vada na zboží vyskytne do 6-ti měsíců od koupě má se za to, že zde byla již při převzetí. Tuto v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku stanovenou domněnku lze vyvrátit pouze důkazem opaku. Důkazní břemeno ohledně neexistence vady tedy leží na prodejci. Za relevantní důkaz se považuje objektivní nezávislé odborné posouzení.
Společnost Alza.cz a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.