Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Objednala jsem tenisky ve slevě, přišly mi však místo nich žabky. Obrátila jsem se na zákaznickou linku, kde se mi omluvili, nabídli mi abych zboží vrátila zpět, že mi vrátí peníze, a správné zboží si mohu objednat znovu. S tím zásadně nesouhlasím, protože tenisky které jsem objednala jsou již za plnou cenu (2079Kč) a já objednala za 279 Kč. Jako ´omluvu´ mi nabídli slevový kód ve výši 25% na další nákup. Toto řešení mi přijde jako neadekvátní vzhledem k tomu, že před pár dny skončila akce, kdy měli na slevu 25% nárok všichni zákazníci. Svůj nesouhlas a návrh požadovaného řešení, jsem jim napsala, ovšem bez reakce. Napsala jsem jim tedy znovu. Opět nic. Neváží si zákazníků, a nesnaží se situaci vyřešit, myslí se, že každý se spokojí se slevou...
Tenisky Tommy Hilfiger Kelsey
Požaduji doručení správného produktu za cenu, za kterou jsem jej objednala.
|
Tweet |
Dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, prodávající "odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal..." Pokud tedy prodávající zaslal jiné zboží, než bylo objednáno, jedná se o vadu, kterou je možné reklamovat.
Dle § 2169 občanského zákoníku má spotřebitel nárok na odstranění vady opravou, nebo výměnou věci za nový kus bez vady. V tomto případě není řešením oprava, ale výměna za správný kus. Není-li předešlé řešení reklamace možné, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, tedy i nárok na vrácení zaplacené částky. Spotřebitel tedy není povinen akceptovat variantu řešení poskytnutím slevového kódu, ale má nárok na výměnu věci za správný kus, případně na vrácení zaplacené částky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
děkujeme za Váš komentář a velice se omlouváme za to, že Vám přišel nesprávný produkt. Bohužel, chyba musela nastat v procesu balení, velice nás to mrzí.
Vaši objednávku jsme urychleně prověřili a podle čísla objednávky, které jste poskytli, jste objednali boty s 25% slevou "SLAVIME", která byla na našem webu k příležitosti prvního výročí. Naši agenti Vám vygenerovali nový kód ve výši 25% ,abyste si mohli boty objednat znovu za stejnou cenu jako poprvé.
Mrzí nás, že se Vám tato sleva zdá nedostatečná.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Děkuji za odpověď, ale asi jsem se nevyjádřila jasně s tím, že boty byly ještě navíc ve slěvě a stály cca 389Kč, tedy jsem za ně i se slevovým kódem zaplatila 292 Kč. Nyní stojí 1979 Kč což mi se slevovým kódem dá cenu 1484 Kč, to je pořád o 1192 Kč víc než cena za kterou jsem je objednala. Už asi ani nedoufám, že se mi bot za tuto cenu dostane, ale ráda bych alespoň aby e-shop věděl, že s jejich řešením spokojená nejsem.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.